خبرهای داغ:
گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام ) انجام داد:

دیداررزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام ) با خانواده معززشهید غلامحسین ابدال

هم زمان با ایام پرخیر و برکت ماه رجب و شب پرفضیلت لیله الرغائب،برنامه دیدار از خانواده شهدا همراه با بیان خاطرات شهدا با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) در منزل پدراین شهید بزرگوار انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام )، هم زمان با ایام پرخیر و برکت ماه رجب و شب پرفضیلت لیله الرغائب،برنامه دیدار از خانواده شهدا همراه با بیان خاطرات شهدا با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) در منزل پدراین شهید بزرگوار انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۷امام حسین (علیه السلام)  در این باره گفت: بسیجیان و رزمندگان گردان۱۰۷ امام حسین (علیه السلام) به صورت ماهانه با حضور در منزل شهدای والا مقام سطح شهر اصفهان از مقام والای آنان تحلیل به عمل می آورند و قلب خود را با نور وجودی آنها جلا میدهند .

این فرمانده افزود: براساس سخن حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)در مورد شهدا که فرمودند: امروز زنده نگه داشتن نام شهیدان کمتر از شهادت نیست،لذا بسیجیان و رزمندگان این گردان به صورت مستمر با حضور در منزل خانواده معزز شهدا و حضور بر سر قبور شهدا و غبر رویی مزار شهدا، قلوب خود را از زنگارهای دنیوی شسته و همواره آنان را به عنوان الگو و نمونه ای  مجسم از مسیر عاقبت به خیری سرلوحه عاقبت به خیری خود قرار میدهند .

وی افزود: امروز نعمت حضور پدران و مادران شهدا یکی از ذخایر و نعمت های عظیم انقلاب اسلامی است که مسلما برکت وجودی آنان در جامعه نمایان بوده و خدمت به این بزرگواران وظیفه ای اخلاقی و دینی ماست که می بایست با قوت و عزم واراده ای بیشتربصورت مستمر دنبال گردد.

لازم به ذکر است که در ادامه این دیدار خانواده بزرگوار  شهید محمدرضا ابدال به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند وبا بیان خاطرات پندآموز شهیدشان جمع حاضر را به فیض رساندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها