خبرهای داغ:
سردار امیری:

اقدام اتحادیه اروپا نشان از ضعف و زبونی آنان در برابر قدرت فزاینده سپاه است

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان اقدام قبیحانه اتحادیه اروپا را حرکتی زشت و زننده برشمرد و گفت: این حرکت نابخردانه به دلیل ضعف و زبونی اتحادیه اروپا در برابر قدرت فزاینده سپاه است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پی اقدام سخیف اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران، فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و کارکنان انتظامی استان همدان با فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و نماینده ولی فقیه در سپاه استان همدان دیدار و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این دیدار اقدام قبیحانه اتحادیه اروپا را حرکتی زشت و زننده برشمرد و اظهار کرد: این حرکت نابخردانه به دلیل ضعف و زبونی اتحادیه اروپا در برابر قدرت فزاینده سپاه است.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه ما خود را جزیی از سپاه و بسیج می‌دانیم، افزود: حضور چشمگیر پاسداران و بسیجیان در اغتشاشات اخیر در کنار نیروهای انتظامی استان نشان از اوج تعامل و همکاری در راستای تامین امنیت مردم دارد.

وی بیان کرد: با این اقدامات نابخردانه اتحادیه اروپا چیزی از ارزش‌های سپاه نخواهد کاست و هر روز بر توان و قدرت سپاه افزوده خواهد شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی، حضور نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در تمام صحنه‌ها با هدف تامین امنیت جامعه حضور خواهد داشت و با تمام توان و قدرت از منافع انقلاب دفاع خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار نیروهای انتظامی در حرکتی نمادین با نصب آرم سپاه بر لباس خود با عنوان «ما هم پاسدار انقلابیم» حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران نشان دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات