خدمت رسانی ۴۴ گروه جهادی در دهه مبارک فجر شهرستان شاهرود

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ۴۴ گروه جهادی در محلات کم برخوردار این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۶۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

خدمت رسانی ۴۴ گروه جهادی در دهه مبارک فجر شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای فرهنگ عمومی و فریضتین شهرستان شاهرود که در محل ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برنامه‌های قابل اجرا و شاخص خود را در راستای خدمات‌رسانی جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار شهر و روستا‌های این شهرستان تا ۱۱ بهمن ماه ارایه کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد خدمت‌رسانی باید در دهه فجر بیش از پیش نهادینه شود، گفت: ۴۴ گروه جهادی در محلات کم برخوردار این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
او با بیان اینکه برای دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های مذهبی به منظور برگزاری آیین‌های دهه فجر تکالیفی تعیین شده است، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی خود را برای افتتاح طرح‌های آماده و همچنین طرح‌های آماده کلنگ‌زنی را اعلام کنند.
فرماندار ویژه شاهرود به برگزاری آیین اعتکاف اشاره کرد و گفت: دست اندرکاران و مسوولان برگزاری این آیین نباید برای ثبت نام مردم به ویژه جوانان شرط پرداخت هزینه قرار دهند.
جلالی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با استفاده از ظرفیت خیران و به کمک هم هزینه‌های این آیین را فراهم کنند، اظهار کرد: تسهیل و آماده‌سازی شرایط برگزاری این آیین با استقبال بی‌نظیر جوانان روبرو خواهد شد.
او از برگزاری آیین اعتکاف در ۱۴ مسجد شهر شاهرود خبر داد و گفت: چهار مسجد نیز با هماهنگی آموزش و پرورش به طور ویژه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
فرماندار ویژه شاهرود به برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی (ره) و دیدار با خانواده شهدا در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسوولان، مدیران و مردم شهید پرور و ولایتمدار شاهرود انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار