دبیر ستاد دهه فجر مهدیشهر:

اولویت برنامه‌های دهه فجر با محوریت جهاد تبیین است

حمیدرضا پارسا با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت معرفت جوانان است گفت: محوریت برنامه های دهه فجر با جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حمید رضا پارسا دبیر ستاد دهه فجرشهرستان مهدیشهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بیان کرد: تلاش میشود تا در برنامه‌های دهه فجر تکریم شهدا و تبیین نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب مد نظر قرار گیرد تا نسل جدید تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب را در اولویت خود قرار دهد و برنامه های امسال ستاد دهه فجر با محوریت جهاد تبیین می باشد .

پارسا تصريح کرد: 23 کمیته برای برگزاری برنامه ها و مراسم ایام الله دهه فجر امسال در شهرستان مهدیشهر تشکیل و فعال شده است.

وی افزود از دستگاه های مختلف شهرستان مهدیشهر و مسئولین جشن های مردمی انتظار می رود همچون سال های قبل و با هم افزایی بیشتر ، تعامل و همکاری لازم را برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه ها و مراسم ایام الله دهه فجر و سالگرد جشن انقلاب داشته باشند.

دبیر ستاد دهه فجرشهرستان مهدیشهر ابراز کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت معرفت جوانان و ارائه خدمات نظام و انقلاب و شناساندن سختی هایی ست که افراد برای به ثمر رسیدن این انقلاب متحمل شده‌اند
وی در ادامه افزود: ما می‌توانیم با کمک گرفتن از مردم مراسمات این دهه را به صورت ویژه و پر شور تر برگزار کنیم و مردم همه پیش قدم در این امور بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار