حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در نشست سرمربیان حلقه های صالحین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ارتباط کافر با واقعیات قطع است، اضافه کرد: کفار در جنگ نرم، واقعیت‌های اسلام و انقلاب را وارونه نشان می‌دهند. 
کد خبر: ۹۴۸۶۷۷۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

کفار در جنگ نرم، واقعیت‌های اسلام و انقلاب را وارونه نشان می‌دهند/ لزوم معرفی اسلام واقع‌بینانه به قشر جوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در نشست سرمربیان حلقه های صالحین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور که در محل ساختمان اقشار سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: ما در مقابل عملیات رسانه‌ای دشمن، باید اقدام غیر رسانه‌ای انجام دهیم اما فعالیت‌های رسانه‌ای نباید به‌فراموشی سپرده شوند. 

وی با اشاره به نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن، افزود: خداوند متعال مساجد را محل این ارتباطات قرار داده و نباید نقش مسجد در این رابطه کمرنگ شود. پناهیان افزود: ارتباط، عملیات اصلی برای مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن است. ارتباط چهره به چهره باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
پناهیان با تأکید بر اینکه شبکه ارتباطی منسجم نداریم، اضافه کرد: این نکته، نقصی بزرگ در مقابله با تهاجم نرم دشمن است. وی با اشاره به تأکید امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بر صفوف به هم فشرده مؤمنین در پیام به ستاد اقامه نماز، اظهار کرد: باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت و به نقش مساجد در رابطه با شکست دشمن در جنگ نرم، اهمیت داد.

عضو هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج، حقیقت ارتباط مؤمنین در مساجد است افزود: بسیج، نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن دارد. پناهیان با تأکید بر اینکه بخشی از ماندگاری انقلاب، به خلق و ارتباط علما با مردم مربوط است تصریح کرد: علما، نقش مهمی در تحقق این موضوع دارند. باید اسلام عقلانی و واقع‌بینانه را به قشر جوان معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اخلاق در غرب یک سلسله ارتباطات اجتماعی است، افزود: غرب، مروج بی بندوباری است. رئیس‌جمهور گذشته، با مسخره‌کردن حجاب رأی آورد. این شخصیت، حجاب را زیر سوال برد.

پناهیان با بیان اینکه ارتباط کافر با واقعیات قطع است، اضافه کرد: کفار در جنگ نرم، واقعیت‌های اسلام و انقلاب را وارونه نشان می‌دهند. 

ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات