سردار قریشی:

در اغتشاشات اخیر، جمعیت‌ فریب‌خوردگان ناچیز بود

جانشین سازمان بسیج، گفت: در اغتشاشات اخیر جنگ روانی دشمن شدید، اما جمعیت‌ فریب‌خوردگان ناچیز بود.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۴۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز(دوشنبه) در نشست شورایعالی سیاستگذاری سازمان بسیج دانش‌آموزی در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) اظهار کرد: در زمینه دادن کیفیت به برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی، باید کمک بیشتری صورت بگیرد و این انتظار را از دولت و مجلس نیز داریم.

وی با بیان اینکه اتفاقی که در چند ماه گذشته در کشور رخ داد، برای ما پیام‌های خاصی داشت گفت: علاوه بر اینکه عبرت‌هایی از سمت دشمن داشتیم، این اتفاقات برای ما هم درس‌هایی داشت چراکه بخش‌هایی از جامعه ما، تحت‌تاثیر جنگ رسانه‌ای دشمن قرار گرفت. 

سردار قریشی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر، جنگ روانی و شناختی دشمن شدید بود اما جمعیت‌ فریب‌خوردگان ناچیز بود. ما مقاومت و ایستادگی مردم در قشر‌های مختلف را به وضوح دیدیم. وی افزود: این آگاهی نشان می‌دهد که مردم ما چه بینش قوی‌ای نسبت به نظام دارند و دشمن با تمام تلاشش نتوانست نظام ما را تهدید کند.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی امروز در تراز بین‌المللی و گفتمانی، در اوج قرار دارد و کشور ما در همه ابعاد پیشرفت، جزء چند کشور اول دنیا است. علی‌رغم همه اتفاقاتی که رخ داده، ملت ایران همواره به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

سردار قریشی گفت: علاوه بر بخش‌های مختلف حکومتی، هیئت اندیشه‌ورزی اقشار بسیج نیز می‌تواند نقش مهمی داشته باشد چون بسیج در هر حوزه، می‌تواند انتظارات را برآورده کند. 

وی تاکید کرد: در مورد اغتشاشات اخیر باید بگوییم که این فتنه، از همه فتنه‌های قبلی شدیدتر بود اما حضور بسیج، قوی‌تر از قبل بود. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سند اعتلای بسیج، بخش اجرایی و عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب است و لازم است که به بسیج در این زمینه، کمک‌های لازم صورت بگیرد. 

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/

ارسال نظرات