اردوی علمی پژوهشی ویژه بسیجیان سرخه برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر اردوی علمی پژوهشی به مرکز علوم و ستاره شناسی سمنان به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن میلاد حضرت جواد الائمه همراه با قرائت دعای توسل امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در مسجد و پایگاه اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت امام محمدتقی (ع) مراسمی جشنی امشب همراه با قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حامد محمدی با مداحی محمد امین جمال بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) همراه با مسابقه و اهدا جوايز برگزار می شود.

او افزود: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و با رویکرد تببین و معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل امروز محفل انس با قرآن با حضور قاریان استانی و شهرستانی فرداشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد با هدف ختم قرآن برپا خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: در نظر داریم به مناسبت دهه فجر مسابقه لباهنگ با سرود های انقلابی را در پایگاه برگزار و علاقه مندان می‌توانند فیلم خود را در ۳ دقیقه ضبط و به شماره ۰۹۳۶۸۶۶۷۳۲۰ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند. مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

جلال اضافه کرد: به ۳ اثر ارسالی که با رای مردمی https://harfeto.timefriend.net/16750745021041 انتخاب شده باشند هدیه ای اهدا خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر اردوی علمی پژوهشی به مرکز علوم و ستاره شناسی سمنان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) با حضور کودکان و نوجوانان دختر و پسر برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او بیان داشت: برپایی نمایشگاه روزنامه دیواری از دیگر برنامه های اجرایی مربوط به دهه فجر است و علاقه مندان می‌توانند روزنامه دیواری خود را به دفتر دار مسجد و یا علیرضا جلال تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار