جلسه درس اخلاق و سیاسی در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: تاثیر جنگ ترکیبی یعنی ندیدن پیشرفت ها و استقلال سیاسی، چند برابر کردن مشکلات و هدف قرار دادن میدان دار اصلی نظام است.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۰۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه درس اخلاق و سیاسی با حضور پاسداران، پایوران و سربازان نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع ضمن تبریک ماه رجب اظهار کرد: ماه مبارك رجب كه فرصت مناسبي براي همه انسانهاست تا توانند با استفاده از اين فرصت و غنيمت شمردن آن، دل و جان خود را در زير باران رحمت و مغفرت الهي شستشو دهند و به سعادت ابدي برسند.

او با اشاره به اینکه جنگی که دشمن علیه نظام و کشور به راه انداخته است از ابتدای تاریخ وجود داشته، گفت: در 10 سال جضور پیامبر (ص) در مدینه مشرکان حدود 83 جنگ و عملیات به راه انداختند و این نابرابری های سیاسی در طول تاریخ اسلام را دین خشونت معرفی می کند. در حالی که قرآن و روایات شاهد قتل و خونریزی های مشرکان و بیانگر آن است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه افزود: به عنوان نمونه در جنگ جمل قاتلان عثمان به عنوان خونخواه او شدند و امام علی (ع) که فرزندانش مراقب اوضاع بودند را قاتلان عثمان معرفی می کنند. در جنگ صفین نیز وقتی در توانایی مقابله کم آوردند، قرآن ها را بر سر نیزه کردند و با این جنک ادراکی 12 هزار نفر را به شک و تردید انداختند.

فرزین با بیان اینکه دشمنان جنگ تبلیغاتی را تا آنجا پیش بردند که گفتند مگر حضرت علی (ع) نماز می خوانده است، اضافه کرد: در واقعه کربلا نیز امام حسین (ع) که وظیفه او مبارزه با ظلم و جور زمان بود؛ خروج از خلیفه و خارجی نامیدند.

او با بیان اینکه امروز هم به بهانه آزادی، مثل قرآن بر نیزه کردن تابلوی دفاع از زن می گیرند اما به زن اهانت می کنند، گفت: همه اینها در اثر این است که اگر جامعه ای قدرت تحلیل مسائل را نداشته باشد، چهارشنبه هم نماز جمعه خواهد خواند ودر فتنه یا سکوت می کند و یا به لشکر دشمن کمک می کند و یا در برابر اهانت به قرآن سکوت می کند.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: تاثیر جنگ ترکیبی یعنی ندیدن پیشرفت ها و استقلال سیاسی، چند برابر کردن مشکلات و هدف قرار دادن میدان دار اصلی نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار