خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی، گفت: ۱۴هزار نفر دانش‌آموز اعم از ۲هزار نفر دانش‌آموز سمپادی را برای بازدید از پارک‌های علم و فناوری(مربوط به حوزه‌های صنعتی و علمی) در قالب طرح «راهیان پیشرفت» اعزام کرده‌ایم.  
کد خبر: ۹۴۸۷۰۱۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

سند اعتلای بسیج رویکردی تحولی و تمدن ساز دارد/اعزام دانش آموزان سمپادی به اردو‌های راهیان پیشرفت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در نشست شورایعالی سیاستگذاری سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دشمن در مدارس روی ذهن دانش‌آموزان کار کرده و بیشترین شبهات دانش‌آموزان نیز در زمینه‌ی اعتقادی است. وی افزود: کار ما در مدارس در حوزه تربیتی سنگین است و ما باید مباحث دانش‌آموزی در سطح کلان را روی مسائل اعتقادی، متمرکز کنیم. 

باستان با بیان اینکه شبهات دانش‌آموزان، دسته‌بندی و در قالب کتابچه‌ به آنها پاسخ داده و میان ایشان توزیع خواهد شد، گفت: تاکنون بیش از  ۳۰۰هزار دانش‌آموز متوسطه را به اردو‌های جذاب برده‌ایم و در سه مقطع، طرح تربیتی داریم که تاکنون توانسته‌ایم این طرح تربیتی را در ۶۰۰ مدرسه فعال کنیم.  

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی مطرح کرد: ۱۴هزار نفر دانش‌آموز اعم از ۲هزار نفر دانش‌آموز سمپادی را برای بازدید از پارک‌های علم و فناوری(مربوط به حوزه‌های صنعتی و علمی) در قالب طرح «راهیان پیشرفت» اعزام کرده‌ایم.  

باستان با بیان اینکه ۱۲هزار نفر از دانش‌آموزان را به اردو‌های راهیان‌نور برده‌ایم گفت: تاکید کرده‌ایم که راویان اردو‌ها باید مسلط به مباحث متعدد فرهنگی، اعتقادی و تربیتی باشند و همچنین این راویان باید مسلط به مسائل کودک و نوجوان نیز باشند.

وی افزود: سند اعتلای ده‌ساله بسیج مستضعفین، مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رویکردی تحولی، تمدن‌ساز و با استناد بر حرکت‌های مردمی دارد.  

باستان اضافه کرد: در سند اعتلای ده‌ساله بسیج مستضعفین، تکالیف به سازمان بسیج دانش‌آموزی ابلاغ شده و در همین راستا کنگره بسیج دانش‌آموزی تشکیل شد که جلسات آن به‌طور مستمر با مسئولین عالی‌رتبه و صاحب نظر در زمینه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.  

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به برگزاری انتخابات کنگره بسیج دانش‌آموزی، گفت: در این دوره از انتخابات کنگره، افراد نخبگانی و انقلابی و دغدغه‌مند انتخاب شدند. جلسات کنگره با حضور این افراد و مسئولین از جمله وزیر آموزش و پرورش با کیفیت مطلوب، برگزار می‌شود.  

ت ۹۶۰۶

انتهای پیام / 

ارسال نظرات
پر بیننده ها