خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

همزمان با دهه فجر ۳۰۰ نوعروس نیازمند راهی خانه بخت می‌شوند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۱ میلیارد ریال به نوعروسان همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  سید رضا حسینی در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعرسان تحت حمایت به ارزش ۸۱ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر اهدا خواهد شد و تا پایان سال نیز اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه دیگر به نوعروسان را در برنامه داریم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: افتتاح ۲۲ طرح اشتغال (هر اداره کمیته امداد در استان یک طرح) به نمایندگی از ۶ هزار فرصت شغلی ایجاد شده از ابتدای سال جاری یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.
حسینی برگزاری همایش جشن سالگرد پیروی انقلاب اسلامی با حضور مددجویان تحت حمایت را در لیست برنامه‌های دهه فجر این نهاد گنجاند و افزود: نشست بصیرتی بانوان، برگزاری جشن بازنشستگی ۵۳ نفر زن سرپرست خانوار به نمایندگی از ۵۰۰ بازنشسته مددجوی استان در ۱۰ سال گذشته و تجلیل از ۱۲ مددکار شاخص استان با حضور ۲۱۳ مددکار از دیگر برنامه هاست.
وی ارائه تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی در دهه فجر بیان کرد و افزود: در این دهه ۱۰ میلیارد ریال به دانشجویان تحت حمایت امداد داده خواهد شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی اهدای ۴۰۰ دستگاه بخاری به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط ادارات شهرستانی را در لیست برنامه‌های کمیته امداد استان در طی دهه فجر امسال بیان کرد و ادامه داد: حضور در میدان امام در مراسم نمادین ۱۲ بهمن، دیدار مدیران و بسیجیان با نماینده، ولی فقیه، غبار روبی مزار شهدا، برپایی میز خدمت جهادی، عیادت از خانواده‌های شهداو ایتام در طرح مفتاح الجنه و نشست‌های بصیرتی برای کارکنان از دیگر برنامه‌ها در این دهه است.
وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی بصیرتی برای جامعه هدف در تمامی شهرستان ها، برنامه‌های تبیینی بصیرتی برای مجمتع‌های فرهنگی و حضور پرشور امدادگران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌ها امداد در دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار