مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه درحوزه بانوان به مناسبت دهه فجردر کردستان

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کردستان با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه درحوزه بانوان در کردستان گفت: محور اصلی برنامه‌های بسیج زنان در دهه فجر امسال، نقش آفرینی بانوان در دوران انقلاب اسلامی در راستای احیای هویت الگوی سوم زنان مسلمان است.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۱۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

بتول سرکانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان درباره برنامه‌های بسیج جامعه زنان در ایام دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام دهه فجر، برنامه‌های سازمان با رویکرد تبیین دستاورد‌های انقلاب و نقش آفرینی بانوان در دوران انقلاب اسلامی در راستای احیای هویت الگوی سوم زنان مسلمان برگزار خواهد شد.

سرکانی با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه با محوریت جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت رسانی در این ایام افزود: تمامی این برنامه‌ها با محوریت زن، انقلاب اسلامی و خانواده با همکاری پایگاه‌های بسیج در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار و تا پایان دهه نیز ادامه خواهد داشت.

سرکانی گفت: برگزاری وبینار با موضوع بصیرت افزایی، پوشش پرچم افتخار در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت خاطره شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع صعود چهل ساله، مصاحبه با بانوان نقش آفرین انقلاب اسلامی به صورت تخصصی درعرصه‌های مختلف به شکل میدانی، مصاحبه و تهیه فیلم میدانی با مردم در خصوص نقش انقلاب اسلامی، افتتاح مهد قرآنی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر امسال در کردستان عنوان نمود.

سرکانی در ادامه اضافه کرد: زنان استان ما همراه با آحاد مردم کشور با حضور در صحنه‌های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت اعلام کرده و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب نیز همگام با آحاد ملت حضور و مشارکت گسترده تری خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در پایان با اشاره به برگزاری همایش حجاب و عفاف فاطمی با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و بسیج جامعه زنان استان افزود: این برنامه از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح فردا در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم بانوان آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار