خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشمار است/جهاد تبیین باید در راس کارها باشد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: کمتر کسی توانایی شمارش دستاورد های بیشمار انقلاب را دارد اما متاسفانه دشمن به جوانان ما طوری القا میکند که جوانان فکر میکنند این دستاورد های مربوط به دوران طاغوت است.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۹۵
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشمار است/جهاد تبیین باید در راس کارها باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی  فرمانده سپاه نینوا در جمع بسیجیان و نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی مسجد بیت الحزن گرگان گفت: جوانان ما سختی های دوران طاغوت را درک نکرده اند و این موضوع سبب شده است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندانند و نشناسند فی المثل در زمان طاغوت کل روستای استان که آب شرب لوله کشی داشتند ۱۲۰ روستا بود که امروزه به ۱۰۰۰ روستا رسیده است.

وی افزود:در زمان طاغوت ما پزشک متخصص نداشتیم و برای بیماری های ساده هم مردم دچار مشکل بودند در حالی که امروز از نظر پزشکی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: کمتر کسی توانایی شمارش دستاورد های بیشمار انقلاب را دارد اما متاسفانه دشمن به جوانان ما طوری القا میکند که جوانان فکر میکنند این دستاورد های مربوط به دوران طاغوت است.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: کار دشمن و رسانه اش این است که موارد کوچک را بزرگ جلوه دهد و دستاورد های بزرگ انقلاب و مقابله با جرایم بزرگ را که در کشور صورت گرفته کوچک جلوه دهد و با این عمل مردم را از نظام نا امید کند.این عملیات روانی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی کار برای انقلاب و فعالیت در راستای جهاد تبیین باید در راس کارها  باشد و مطمئن باشید سختی فعالیت در این عرصه کمتر جنگ تحمیلی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار