سارا فلاحی نماینده مجلس خبر داد؛

آغاز عملیات زیرسازی راه آهن ایلام ابتدای سال آینده آغاز

نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان، هلیلان و چوار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات زیرسازی احداث راه آهن استان ایلام در سال آینده خبر داد و گفت: سرعت بخشی به احداث راه آهن سراسری استان ایلام نیامند پیگیری مسوولان راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۷۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، سارا فلاحی روز سه شنبه در دیدار وزیر راه و شهرسازی به موضوع تسریع در روند احداث راه آهن ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه بهره مندی از خط راه آهن سراسری مطالبه جدی مردم استان ایلام است، تحقق این خواسته بحق جدیت مسوولان راه و شهرسازی را می‌طلبد.

وی در این دیدار خواستار تامین قیر مورد نیاز جهت آسفالت معابر بافت‌های فرسوده شد، تخصیص اعتبار اجرای پروژه‌های راه‌های موصلاتی از دیگر مطالبات از وزیر راه و شهرسازی بود.

پیگیری ایجاد مرکز لجستیک در شهرستان مهران از دیگر خواسته‌های نماینده ایلام از وزیر راه و شهرسازی بود، همچنین تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های اربعین مورد تاکید قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: عملیات زیرسازی قطعه ایلام به اسلام آباد در مرحله تجهیز کارگاه است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز و اعتبار مورد نیاز آن تامین می‌شود.

مهرداد بذرپاش در خصوص طلب پیمانکاران پروژه‌های اربعین هم به رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور دستور مساعدت و حل شدن هر چه سریع‌تر آنرا صادر کرد.

وی برای تامین قیر مورد نیاز بافت‌های فرسوده به شرکت بازآفرینی شهری ایران دستور همکاری در تامین قیر این مناطق داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص درخواست ارتقا و بهسازی محور روستایی بخش گچی در شهرستان ملکشاهی به سازمان راهداری و امور حمل و نقل دستور داد از طریق سهمیه قیر مساعدت شود.

بذرپاش در رابطه با ایجاد مرکز لجستیک در مهران که قبلا نیز توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان درخواست شده بود آن را طرح مثبتی عنوان کرد و گفت: طرح مطالعاتی این مرکز آماده و به وزارتخانه ارائه شود تا به مرحله اجرایی برسد.

ارسال نظرات