خبرهای داغ:
طی دی‌ماه انجام شد؛

رفع نیازهای خانواده‌های کم برخوردار به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س)

تهیه جهیزیه برای نوعروسان، اهدای سیسمونی کودک به یک خانواده، توزیع بسته‌های معیشتی، پرداخت اجاره مستاجران، اعزام زیارت اولی‌ها، کمک به تامین دارو و درمان نیازمندان از جمله دستاوردهای پایگاه حضرت معصومه (س) است.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۹۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قم، کرونا در کنار منحوس بودنش سر منشأ خیرات و برکات فراوانی برای نیازمندان واقعی و آبرومند گردید.

پایگاه حضرت معصومه(س) با دستان یاریگر خیرین و همدلی نیروهای فعال و ایثارگرش با فعالیت‌های خیرخواهانه، مشکلات عدیده مالی نیازمندان و بیماران بسیاری را مرتفع کرده است.

پایگاه حضرت معصومه (س) در طول دی ماه سال جاری، مبالغی را برای درمان، دارو، عمل جراحی، قرض الحسنه، ودیعه مسکن و کمک نقدی اختصاص داده است.

بیش از 31 میلیون تومان برای پرداخت اقساط و رفع نیازهای مالی افراد نیازمند، بیش از دو میلیون تومان برای داروی نیازمندان، نزدیک به سه میلیون تومان برای درمان، بیش از 10 میلیون تومان برای عمل جراحی یک مورد خاص، بیش از 16 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه و چهار میلیون تومان نیز در قالب ودیعه مسکن به نیازمندان داده شده است.

رفع نیازهای خانواده‌های کم برخوردار به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س)

همچنین بیش از 700 هزار تومان برای لوازم مورد نیاز منزل نیازمندان و بالغ بر دو میلیون تومان کمک به مسجد و بیش از دو میلیون تومان نیز کمک هزینه سفر به کربلای معلا توسط نیروهای انقلابی و نوع‌دوست این پایگاه پرداخت شده است.

نیروهای فعال و مردمی این پایگاه، به رفع نیازهای مالی نیازمندان بسنده نکرده و تعداد کثیری بسته های معیشتی، شامل گوشت، مرغ، ماکارونی، برنج، روغن، حبوبات، قند، چای و رب گوجه فرنگی را تهیه و در اختیار، آبرومندان محتاج قرار داده‌اند.

از فعالیت های دیگر این پایگاه می توان به کمک‌های غیر نقدی، از جمله تهیه لباس مردانه، زنانه و کودکانه، کفش، کیف و تعداد زیادی اسباب بازی و عروسک، میز تحریر و صندلی، ویترین کودک و کتاب اشاره کرد که منجر به لبخند دلنشین و خاطرات شیرین کودکان بسیاری شده است.

فعالیت های این پایگاه به شادی کودکان ختم نمی گردد بلکه با تکمیل دو جهیزیه کامل، دو خانواده را راهی زندگی مشترک نموده و با تهیه یک سیسمونی کامل، شادی و گرمای وصف ناپذیری را به همراه نوزاد، به منزل دو زوج جوان به ارمغان بردند.

موارد فوق، یادآور انفاق مال انصار رسول خدا صلوات الله علیه به مهاجران صدر اسلام و گوشه ای از فعالیت های این پایگاه است در حالی که فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اردویی و علمی زیادی همه روزه در حال جریان است.

رفع نیازهای خانواده‌های کم برخوردار به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س)

پایان پیام/ سادات عمرانی

ارسال نظرات