خبرهای داغ:

170 عنوان برنامه در شهرستان سرخه برگزار می شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری 170 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر و 20 برنامه شاخص در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۱۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه های اجرایی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز الحمدالله دوستاداران انقلاب و همه آرزومندان انقلاب در دنیا جشن چهل و چهارسالگی انقلاب را با شعار ایران استوار، چهل و چهار سال افتخار دورهم جشن می گیریم. امروز مفتخریم که در مجموعه سپاه و بسیج شهرستان سرخه با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی 170 عنوان برنامه و 20 برنامه شاخص در مجموعه سپاه به صورت شهرستانی برنامه ریزی شده است.

او افزود: در سالروز ورود امام راحل عظیم الشان به میهمن اسلامی و همزمان با آغاز دهه فجر با برگزاری رژه خودرویی و موتوری از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان برگزار می شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: در نخستین روز از دهه فجر، جشنواره ورزشی و مسابقات والیبال بانوان افتتاح و دانش آموزان مدارس شهرستان سرخه در سالن ورزشی سپاه با حضور مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان افتتاح خواهد شد.

ادهم بیان داشت: برگزاری برنامه های ورزشی در حوزه های مختلف، فوتسال، والیبال، تیراندازی، پی اس، فوتبال دستی و تنیس از برنامه های دیگری است که سعی کرده ایم در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی با مشارکت گسترده تر عموم مردم به ویژه قشر نوجوان اجرا کنیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: همه شما می دانید در این جنگ ترکیبی که چند ماه گذشته در حوزه ناآرامی ها به کشور تحمیل شد و هدف اساسی دشمن القای ناامیدی و ایجاد این حس که قشر جوان و نوجوان را از بدنه انقلاب جدا کند، الحمدالله این اتفاق نیفتاد و مردم بصیر توانستند با حضور هوشمندانه خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان دهند، این بخش از برنامه ها به صورت گسترده تر در شهرستان برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

ادهم تصریح کرد: روز دوازدهم بهمن را با شعار انقلاب اسلامی ، امام خمینی و ولایت و رهبری نامگذاری و ان شاءالله موضوعات در این حوزه پیگیری خواهد شد. آغاز رزمایش الی بیت المقدس 13 در موضوعات امنیت عمومی با حضور گسترده پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان همزمان با آغاز دهه برپا خواهد شد.

او در ادامه گفت: همزمان با سیزدهم بهمن ماه تحت عنوان انقلاب اسلامی، شهیدان و ایثارگران، گلباران قبور پاک شهیدان و تجدید میثاق با آن ها، محفل انس با قرآن در طول دهه در مساجد شهرستان و در قالب گسترده تر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد با مشارکت مسئولین روستایی برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: روز جمعه با نام انقلاب اسلامی، حوزه و دانشگاه، جهاد علمی؛ علاوه بر حضور بسیجیان در نماز عبادی و سیاسی جمعه، جشن بزرگ میلاد حضرت علی (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با همکاری مسجد و پایگاه علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه ریزی شده است، برگزار خواهد شد.

ادهم با اشاره به تجلیل و بزرگداشت اصناف انقلابی با همکاری اداره صمت شهرستان در طول دهه اذعان داشت: همزمان با هجدهم بهمن ماه عنوان اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان و افتتاحیه چهار پروژه عمرانی با حضور سردار شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در فرهنگسرای باران و در ادامه افتتاح پروژه ها انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: در روز بیست و دوم بهمن ماه به عنوان جشن انقلاب و جشن ملی ایرانیان بان شاءالله با حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به دشمن نشان خواهیم داد که مردم ایران پای امنیت ملی، پای ولایت و انقلاب خودشان تا پای جان ایستاده اند و درست است که فشارهای اقتصادی وجود دارد، اما قطعا مردم ما در مقابل انقلاب خود یکپارچه هستند و در کنار سایر مردم و مسئولین این روز را جشن خواهیم گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها