خبرهای داغ:

دشمنان انقلاب به اهداف شوم خود نخواهند رسید

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: علی رغم نقش های شوم دشمنان، مردم نقش مهمی در رشد و پیشرفت کشور با بهره‌گیری از روحیه رزمندگان و ایستادگی در برابر دشمنان داشته اند.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران شهرستان با برادران بسیجی احسان، سنگسری، بصیرت، ناظریه و شرفیه دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ ادهم در طی این دیدارها ضمن تبریک ميلاد باسعادت حضرت جواد (ع) و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: علی رغم وعده‌ دشمنان‌ جهت‌ نابودی انقلاب از ابتدای تأسیس تاکنون و نقش مهم مردم‌ در رشد و پیشرفت کشور با بهره‌گیری از روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مقاومت‌ در مقابل دشمنان پای در 44 سالگی انقلاب نهاده ایم.

او افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی از مهمترین مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و امسال مردم عزیز ما چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار ایران استوار، 44 سال افتخار جشن خواهند گرفت.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند؛ ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بر تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.

ادهم بیان داشت: هدف از این ديدارها تقدیر از زحمات ایثارگران، ثبت‌ و استفاده از خاطرات رزمندگان به عنوان‌ سند افتخار کشور و ترويج روحيه ایثار و مقاومت‌ در جامعه‌ به‌ ویژه نسل جوان‌ و نوجوان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار