خبرهای داغ:

ایمان و وحدت کلمه ضامن دوام و بقای نظام و انقلاب خواهد بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: طبق نظر امامین انقلاب، این انقلاب به ثمر نرسید مگر به علت توجه به دو اصل ایمان و وحدت کلمه.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۲۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تبریک ماه رجب اظهار کرد: نامیدن این 10 روز به نام دهه فجر و استفاده از عناوین مقدس برای نشان دادن ماهیت دینی انقلاب اسلامی و اهمیت و عظمت این 10 روز طلیعه ای است بر پیروزی مستضعفان بر مستکبرین جهان و حاکمیت الهی به جهانیان اعلام می شود.

او افزود: در گام دوم انقلاب قرار داریم و مکلف به جهاد تبیین هستیم و این خود یک فریضه فوری و قطعی است. اولاً گام دوم انقلاب چیست؟ و فرامین رهبر انقلاب در این گام چیست؟ باید این موارد را تبیین کرده، بفهمیم و بفهمانیم و ثانیاً مقارن بودن طلیعه دهه فجر با بازگشت امام امت به میهمن اسلامی با میلاد با سعادت امام جواد الائمه خود جای برکت است که ان شاءالله این مهم زمینه ساز فجر نهایی برای ظهور حجت خدا باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: طبق نظر امامین انقلاب، این انقلاب به ثمر نرسید مگر به علت توجه به دو اصلی که ما هم باید سعی در حفظ آن داشته باشیم، یکی اصل توجه به خدا که تمام شعارهای مردمی در دوران انقلاب اسلامی و برگرفته از قرآن و هدف آن ها از قیام اعتلای اسلام ناب محمدی بود. اصل دوم، اصل وحدت کلمه است که اکنون نیز اگر انسان و مومنین وحدت کلمه را رعایت کنند؛ این دو اصل می تواند ضامن دوام و بقای نظام و انقلاب خواهد بود.

فرزین با بیان اینکه با وحدت کلمه است که عطر گل های انقلاب به مشام همه خواهد رسید، گفت: ما وظیفه داریم این عطر را به مشام همه حتی فرامرزها برسانیم. ما می بینیم از مواهبی که خداوند انصافاً در زمان معاصر به همه مردم خاصه مردم چمهوری اسلامی عنایت فرمودند، زندگی در یک جامعه اسلامی و حکومت اسلامی است. در دعای عرفه نیز امام حسین (ع) خدا را شکر است و می فرماید: خدایا تو را سپاس که مرا در دولت ائمه کفر خلق نکردی.

او تصریح کرد: نظام اسلامی نیز یک امانت الهیست که قرآن نشانه مومن و نمازگزار واقعی را امانت داری اعلام می کند، امیدواریم ما هم بتوانیم امانت داران خوبی باشیم و تکالیف و وظایفی که به گردن داریم را به نحو احسن انجام دهیم و در جهت تبیین و حفظ ادای دین کرده باشیم و به ویژه در راس این جامعه فقیه عادلی است که آن را مدیریت می کند که همه باید کمک کنیم تا انقلاب ما با احیای سنت های دینی و حفظ دستاوردهای انقلاب به شکوفایی نهایی برسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار