خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت:

اجرای 175 برنامه در ایام دهه فجر در مینودشت/امروز انقلاب اسلامی درخت تناوری شده است

سرهنگ پاسدار عباس خسروی گفت: ، امروز همه دنیا شاهد است که انقلاب اسلامی درخت تناوری شده که ریشه‌های آن در سراسر جهان گسترش یافته است.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

اجرای 175 برنامه در ایام دهه فجر در مینودشت/امروز انقلاب اسلامی درخت تناوری شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بعد از گذشت۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان و منافقین که تلاش می‌کردند تا در همان روز‌های اول، انقلاب اسلامی را زمین‌گیر و ایران را محور شرارت معرفی کنند، امروز همه دنیا شاهد است که انقلاب اسلامی درخت تناوری شده که ریشه‌های آن در سراسر جهان گسترش یافته است.

خسروی در ادامه گفت : دهه فجر امسال با شعار محوری ایران استوار ،۴۴سال افتخار بالغ بر ۱۷۵عنوان برنامه اجرا خواهد شد که ۵۲ برنامه شاخص می باشد .

وی اعزام گروهای جهادی ،تیم های مشاوره و پزشکی به مناطق محروم و برپایی نمایشگاه بزرگ اقتصادی مقاومتی ، مراسمات گرامیداشت دهه فجر و جشن های انقلاب در تمامی رده ها ، نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت  نقش زنان در جامعه  سبک زندگی اسلامی افزایش جمعیت و فرزند آوری ،کاهش آسیب های اجتماعی  را از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال در مینودشت نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار