مشاور فرمانده کل سپاه:

ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده است/با تدبیر دولت اتصال نفت به دارو قطع شد

ساری-حجت الاسلام طائب با اشاره به بخش‌های مختلف سند استراتژی امنیت ملی آمریکا گفت: در سند امنیت ملی آمریکا عنوان شده که ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی به دنیا عرضه کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۴

مشاور فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره ۲۰۵ شهید اطلاعات سپاه استان مازندران با حضور حجت الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام طائب در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به شکل گیری انقلاب و افق آینده انقلاب، گفت: در چهل و چهار سال قبل  رقابتی در قدرت‌های جهانی (شرق و غرب) بود و کشور‌ها به سلطه پذیر و سلطه گر تقسیم می‌شدند، اما امام خمینی (ره) مردم را بیدار کرد و پرچمی در ایران به نام پرچم اسلام را به اهتزاز در آورد که پیام آن خارج کردن کشور از زیر یوغ بیگانان بود.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان از تمام ابزار ناامن سازی،کودتا و جنگ استفاده کردند تا براندازی نظام را انجام بدهند اما موفق نشدند،افزود: بلوک شرق و شوروی پس از 12 سال از ظهور انقلاب با فروپاشی مواجه شد. 

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکایی بعد از فروپاشی شوروی،میگفتند ما جهان را تبدیل یه دهکده جهانی، میکنیم، افزود:آمریکا با دهکده جهانی قصد داشت تمام مرزهای جغرافیایی را بردارد تا خود کدخدای این جهان شود.

وی ادامه داد:گفتمان  انقلاب اسلامی ارائه یک  مدل حکمرانی براساس مبنای دین و اسلام است نا یک مدل حمکرانی  حکمرانی جهانی شود، و آن زمانی است که حضرت صاحب(ع) ظهور میکند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در این مسیر انقلا، مقاومت شکل گرفت و شهدا تقدیم انقلاب شد، خاطرنشان کررد: ما شهدای زیادی را در عرصه های مختلف امنیتی، دفاعی تقدیم انقلاب کردیم.

حجت الاسلام طائب با تصریح بر اینکه جنگ سردتمام شده است، گفت: آمریکایی ها می گویند انقلاب اسلامی در دهه پنجم خود، در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

مشاور فرمانده کل سپاه با تشریح سند آمریکایی ها علیه ایران پرداخت و افزود: در سند ملی آمریکایی آمده ، ایران در حال تضعیف دموکراسی آمریکا و در حال ارائه یک مدل حکمرانی جهانی است.

به گفته حجت الاسلام طائب، در دهه پنجم انقلاب، آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی همه ابزار خود را برعلیه ایران بکار گرفتند،چرا که می گویند خاورمیانه قلب جهان است و در خاورمیانه باید امنیت اسرائیل تامین  باشدو ایران تهدید بر علیه این تفکر است.

مشاور فرمانده کل سپاه مهمترین اهداف راهبردی آمریکا در تقابل با ایران مهار قدرت تاثیرگذاری ایران در منطقه است افزود: سران آمریکا به این جمع بندی رسیده اند که برای رسیدن به این هدف راهبردی در ابتدا طرح براندازی و تغییر ساختار حکومت را مطرح کردند، اما وقتی متوجه شدند این تغییر امکان پذیر نیست، درصدد تغییر رفتار برآمدند.

حجت الاسلام طائب در ادامه با تصریح بر اینکه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند ایران را از یک قدرت تاثیرگذار در نظم جهانی به یک کشور خنثی تبدیل کنند، خاطرنشان کرد:  دشمن در تلاش بود تا ایران به جایی برسد که نفت خام را به جای آب و دارو بدهد، در حالی که با تدبیر دولت و طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، اتصال نفت به دارو قطع شد و یارانه‌ها مستقیم به مردم داده می‌شود.

مشاوره فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خودبه تشریح تاکتیک‌های اتاق‌های عملیات دشمن پرداخت و گفت:
 ایجاد ترس در خواص و بی تفاوتی عامه، تشدید نفرت در میان اقوام و مذاهب با حاکمیت، شبهه افکنی و ارائه روایت‌های دروغ از جمله این شگرد‌ها بود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به بخش‌های مختلف سند استراتژی امنیت ملی آمریکا گفت: در سند امنیت ملی آمریکا عنوان شده که ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی به دنیا عرضه کرده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه  دشمن فهمیده است که با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته، و سرمایه گذاری‌های هنگفت علیه ایران به نتیجه نرسیده است، تاکید کرد: ایران در منطقه همچنان مقتدر است و آمریکا طبق اسناد تا ۲۰۳۰ قدرت جهانی را از دست می‌دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه با تصریح  براینکه با توجه به گسترش قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی، مقابله با ایران هدف راهبردی آمریکا است، گفت: آمریکا ایران اسلامی را به عنوان قدرتی که می‌تواند منافع آنان را تهدید کند می‌شناسد  از این رو درصدد مهار قدرت تأثیرگذاری ایران بر کشور‌های منطقه است.

حجت الاسلام طائب در ادامه به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و افزود: بروز اغتشاشات و بی ثبات کردن کشور‌های منطقه از دیگر راهبردی دشمن است.

به گفته مشاور فرمانده کل سپاه ، دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ایجاد و بر آن موج سواری کرد، اما این توطئه شوم شکست خورد.

حجت الاسلام طائب گفت: دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، چرا که  ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار