مشاور فرمانده کل سپاه:

ایران دموکراسی آمریکا را به بازی گرفته است/ مولود سازی باعث پیشرفت کشور می شود / برخی خواص در اغتشاشات اخیر دچار ترس و تردید شدند

ساری-حجت الاسلام طائب با تصریح براینکه در سند ملی آمریکا، بیان شده است که ایران اسلامی مدل جدید دموکراسی را به جهان ارائه کرده است و این تهدید برای دموکراسی آمریکایی است، گفت: طبق سند امنیت ملی آمریکا، ایران دموکراسی آمریکا را به بازی گرفته است.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۸۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

آمریکایی ها اعتراف کردند که در اغتشاش شکست خوردند /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر، گردهمایی و همایش تخصصی جهاد تبیین مسئولین و بسیجیان نخبه و فعال سازمان‌های اقشاری بسیج استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب  مشاور فرمانده کل سپاه ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رعایتی  مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

آمریکایی ها اعتراف کردند که در اغتشاش شکست خوردند /
حجت الاسلام طائب در این گردهمایی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، به تشریح حرکت انقلاب اسلامی و تقابل آن با استکبار جهانی پرداخت و گفت: استراتژی آمریکا براین بود که قرن ۲۱ قرن دهکده جهانی به رهبری آمریکا شود که در این حرکت ایران ۳۲ سال با آمریکا در تقابل است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده نوظهور است، افزود: سند امنیت ملی آمریکا بعد از پیروزی انقلاب تغییر کرده است.  

حجت الاسلام طائب ادامه داد: آمریکادر سال ۲۰۰۰ پیش بینی کرده است که اگر بتواند چالش‌های بین المللی و آسیب‌های داخلی را برطرف کند، دهکده جهانی شکل میگیرد و اگر نتواند این چالش‌ها را برطرف کند، مثل شوروی سابق دچار فروپاشی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق سند ملی امریکا در سال ۲۰۲۲ پنجره فرصت با تهدیدات مشترک در آمریکا محدود خواهد شد، که اگر با چالش‌ها مبارزه کرد، از این شرایط عبور می‌کند، اما اگر عبور نکرد در سال ۲۰۳۰ پنجره فرصت در آمریکا بسته خواهد شد یعنی آمریکا به بن بست خواهد رسید.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به چالش‌های جهانی آمریکا اضافه کرد:آمریکا طبق اسنادی که منتشر کرده، گفته است بیمار‌هایی فراگیر در آمریکا یک چالش بزرگ است.

حجت الاسلام طائب با تصریح براینکه در سند ملی آمریکا، بیان شده است که ایران اسلامی مدل جدید دموکراسی را به جهان ارائه کرده است و این تهدید برای دموکراسی آمریکایی است، گفت: طبق سند امنیت ملی آمریکا، ایران دموکراسی آمریکا را به بازی گرفته است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امنیت رژیم جعلی اسرائیل و نفت ارزان اولویت آمریکا در منطقه است، گفت:آمریکا می‌گوید سال ۲۰۳۰ رهبری جهان را از دست می‌دهیم و با بن بست مواجه می‌شویم، رژیم جعلی اسرائیل هم  هر دو جناح انتخاباتی اش و تحلیلگران و کارشناسان سیاسی می‌گویند اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نمی‌بینید.

حجت الاسلام طائب در ادامه به نقشه آمریکایی‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: نقشه آمریکایی‌ها این بوده است که آمریکا به برجام برگردد و راه برگشت به برجام این است، کشور‌های مقاومت را ناامن کنیم، در داخل ایران با ایجاد اغتشاش، ناامنی بوجود بیاوریم تا در پای میز مذاکره با ایران از این کشور امتیاز بیشتر گرفته و امتیاز کم بدهیم تاایران را از طریق برجام ضعیف کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحلیلگران آمریکایی میگویند، برآورد سازمان سیا در دو موضوع فرهنگی و اقتصادی  علیه ایران، اشتباه بوده است، خاطرنشان کرد:آمریکایی‌ها می‌گوید اغتشاش علیه ایران شکست خورده است و برای همین پس از پایان هر  اغتشاشی از مواضع خود عقب نشینی می‌کند.

حجت الاسلام طائب در ادامه با بیان اینکه تقابل آمریکا با  ایران، در سه مولفه است، گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند، ایران قدرت منطقه شده است، در جوامع بین المللی بازیگر موثری شده و در داخل ایران یک انسجام  حاکمیتی در حال شکل گیری است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی می‌گویند ایران در  ۲۰۳۰ کاملا به توان داخلی متکی می‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها طراحی کردند تا ایران را مجبور کنند در مقابل فروش نفت ارزان، دارو و غذا و آب بگیرد، اما امروزه میگویند ایران ریل گذاری ما را در حوزه فرهنگی و اقتصادی برهم زده است و طرح ما شکست خورد و برای همین نباید بگذاریم ایران ریل گذاری جدیدی صورت بدهد.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دولت جدید با سفر‌های خود، ۱۳۲ میلیارد دلار تفاهم نامه امضا کرد و برای همین کسی از برجام حرفی نمیزد ،خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نقشه کشیده بودند تا با ایجاد بی ثباتی تفاهم نامه‌ها را برهم بزنند.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت:برخی خواص در حواث اخیر دچار ترس و تردید کردند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا با ایجاد اغتشاش ، انشقاق حاکمیتی ایجاد کند، افزود:دشمن هفت محور را در جنگ ترکیبی برای هویت زدایی روی کار آورد.

به گفته مشاور فرمانده کل سپاه ، ارتباط با آحاد مردم از طریق فضای مجازی که منجر به تغییر سبک زندگی می شود،شبکه سازی در همه اقشار،تولید هیجان و پساحادثه که یک نوع بازی بیشتر نیست از جمله محورهای جنگ ترکیبی دشمن، برای برهم زدن انسجام در کشور بود.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه ارتقای سرمایه اجتماعی مهم ترین اولویت جامعه امروز است، خاطرنشان کرد:  تغییر در برخی واقعیتها در حوزه فرهنگ،اقتصاد و سیاسی ،مطالبه گری با روند واقعیت گرایی، حل مشکلات و برطرف کردن شبهات در اقشار مختلف  مهم ترین راهکار برای افزایش سرمایه اجتماعی است.

 مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید براینکه هر کاری به نفع مردم بخواهد در کشور انجام شود،یک عده شبهه ایجاد می کنند، گفت: سرمایه دولت باید تبدیل به مولد شود، و مولود سازی باعث پیشرفت کشور می شود.

حجت الاسلام طائب با تصریح براینکه دشمن در حال تحریف تصویر واقعی و ارائه تصویر ساختگی،علیه ایران است، افزود: باید نقاط ضعف را تبدیل به قوت کرد که این با مطالبه گری درست انجام میگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار