خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

عبور ملت ایران از بحران ها، خار چشم دشمنان است/ترس از قدرت نظامی ایران، اردوگاه دشمن را به هم ریخته است

سردار اتانی عنوان کرد: امروز قدرت نظامی ایران به مقطعی رسیده که قدرت برتر منطقه هستیم. دلیل خصومت دشمنان با ملت ایران این است که از بحران ها عبور کردیم. امروز این قدرت نظامی به مرحله ای رسیده که شائبه اینکه پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین وجود دارد، اردوگاه دشمن را به هم زده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در جمع مردم مردم شال در مسجد جامع این شهر بیان کرد: اگر روایت ۴۴ سالگی انقلابمان را سرشماری کنیم خواهیم دید کجا بودیم، چه راهی را طی کردیم، امروز کجا هستیم و چه راهی را باید طی کنیم؟

وی گفت: مسیر همان مسیر است. مقام معظم رهبری در توصیف امام خمینی(ره) و ملت عزیز فرمودند؛ امام با سه خصوصیت بارز انقلاب عزیز را با مردم عزیزش به پیروزی رساند. امام حقیقتا اهل توکل به خداوند بود. امام به وعده ها الهی باور داشت ان متن عارفانه و شاگردانه شهید مطهری بعد زیارت امام در نوفل لوشاتو همین است. وقتی با قلم و با حس خود نوشته است که در او چند ایمان را دیدم. هرکس امام را می بنید از امام از انقلاب امام و از مردم امام همین حقیت را می بیند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دومین خصوصیت امام عزیز این بود که به راه خودش ایمان داشت. و خصوصیت سوم این بود که امام حقیقتا اهل باور به مردمش بود. امروز نیز امام همان امام، مردم همان مردم هستند و همان باور بخدا جریان دارد. آنهایی که این را درک نمی کنند بزرگی امام و مردمش را درک نمی کنند باید به دامن امام و ملت امام بازگردند.

سردار آتانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر وقت نزد امام می رفتیم حوادث کشور را بررسی کنیم امام می فرمود دست خدا را بالای سر همه ماجراها می بینم، خدا این ملت را تنها نمی گذارد. در همه حوادث این را می دانست و با باور همین خدا به میدان امد. آنهایی که شرط گذاشتند جز ننگ در تاریخ چیزی برایشان ثبت نشد. این تجربه ملت بزرگ ایران و امام بزرگشان بود.

وی افزود: دهه فجر ۴۴ سالگی انقلاب باید به بهترین شکل رقم بخورد. انقلاب با تمام فراز و نشیب ها پیروز شد. انقلاب دستاوردهای بزرگی به همراه داشت. در دوران دفاع مقدس، که در واقع جنگ تحمیلی بر ملت ایران بود، شخصیت های برجسته ای ظهور کردند که دانش آموخته مکتب امام خمینی بودند.

سردار آتانی گفت: دفاع مقدس، مسیر آسمانی بود که این مسیر نورانی، امروز محور بیداری اسلامی شد. چرا که مکاتب انسانی بزرگی حتی با وجود سن کم، به جهان معرفی شدند که امروز بعنوان شهدای دوران دفاع مقدس، برای همیشه تاریخ در اذهان ملت ایران ماندگار هستند.

وی گفت: امروز قدرت نظامی ایران به مقطعی رسیده که قدرت برتر منطقه هستیم. دلیل خصومت دشمنان با ملت ایران این است که از بحران ها عبور کردیم. امروز این قدرت نظامی به مرحله ای رسیده که شائبه اینکه پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین وجود دارد، اردوگاه دشمن را به هم زده است. اما امروز مشکل ما در میدان اقتصادی است. مردم صبور هستند و باید به مشکلات این مردم انقلابی رسیدگی شود. ما پیروزیم چرا که برخوردار از یک ملت بزرگ و رهبر حکیم و مکتب غنی امام حسین(ع) هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها