خبرهای داغ:
جانشین سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

راهیابی ۲۱ نفر به مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات قران و عترت بسیج شهرستان البرز

سرهنگ شیخ گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات قران و عترت بسیج شهرستان البرز با حضور ۱۲۳ نفر برادر و ۶۷ نفر خواهر از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در رشته های حفظ، قرائت ترتیل و مفاهیم و بخش خانوادگی برگزار شد که در مرحله استانی تعداد ۱۳ نفر برادر و ۸ نفر خواهر به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات قران و عترت بسیج شهرستان البرز با حضور سرهنگ شیخ جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در حسینه شهدای مدافعان حرم ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.

سرهنگ حسینعلی شیح ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: قرآن کتاب جامعی است که برای همگان نازل شده و اختصاص به قشر خاصی ندارد. به عنوان مثال پیامبر اسلام (ص) از مردم زمان خود به خداوند شکایت می‌برد و می‌فرماید: «یارب ان قومی اتخذوا هذالقرآن مهجوراً» خداوندا امت من قرآن را مهجور قرار داده‌اند. چون ارتباط آنها با قرآن کمرنگ شده و از آن فاصله گرفته‌اند. 

وی افزود: امروز نباید بگذاریم قرآن همچنان مهجور بماند زیرا عصر ما عصر بازگشت به قرآن و توسل به نقل اکبر و اصغر است تا مگر از این راه توشه‌ای برای دیار ابدیت ببندیم. لکن مردم مسلمان ایران به خصوص جوانان که فصل نشاط عمر خود را می‌گذرانند می‌بایست با قرآن انس بیشتری داشته باشند تا برکات مادی و معنوی آن را با چشم سر وچشم دل ببینند.

سرهنگ شیخ اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات قران و عترت بسیج شهرستان البرز باحضور ۱۲۳ نفر برادر و ۶۷ نفر خواهر از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در رشته های حفظ، قرائت ترتیل و مفاهیم و بخش خانوادگی شرکت داشته اند که در مرحله استانی تعداد ۱۳ نفر برادر و ۸ نفر خواهر به مرحله کشوری راه یافتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها