خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

امیدآفرینی و خودباوری با جهاد تبیین حاصل می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت نقش جهاد تبیین گفت: همه در این راه وظیفه داریم در عرصه تئوری و عملیاتی کردن بکوشیم جهاد تبیین اتفاق بیفتد و امیدآفرینی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۶۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان اظهار داشت: مسائلی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد دشمنان از هیچ اقدامی بر علیه انقلاب فروگذار نکردند و امنیت ملی ما را  خدشه دار کردند با مسلح کردن گروه‌های خلق عرب در جنوب، گروه‌های کردی در شمال و خلق بلوچ در جنوب کشور آن‌ها را به جان انقلاب اسلامی انداختند.

وی با بیان اینکه دشمنان همه اقداماتی که در چنته داشتند را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفتند افزود: سناریو‌ها و اقداماتی را انجام دادند به نوعی که اگر انقلاب در کشور‌ها را بررسی کنیم هر کدام از این توطئه‌ها به تنهایی باعث جابجا شدن حکومت‌ها می‌شود.

 

ترور شخصیت های انقلابی حربه دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: دشمنان به ترور روی آوردند تا جایی پیش رفتند که ریاست جمهوری و نخست وزیری را در طول مبارزات انقلاب همزمان ترور کردند و شهید بهشتی با ۷۲ نفر را به شهادت رساندند شهدایی که در ترور‌های ابتدای انقلاب از ملت ما گرفتند هرکدام ستارگان و استوره‌هایی بودند که می‌توانستند به تنهایی کشور را اداره کنند مغز‌های متفکر، انقلابی و صاحبان مبارزه، اندیشمندانی را ترور کردند ما که امروز از این انقلاب بهره می‌بریم حاصل تفکر، اندیشه و زحمات این شهدا در ابتدای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: با همه این توطئه‌ها و تلاش‌هایی که برای سرنگونی انقلاب صورت گرفت، اما دشمن موفق نمی‌شود، دشمنی که از هیچ چیز نگذشت و در آخرین توطئه آن‌ها به هواپیما ربایی، انفجار و گروگان‌گیری روی آوردند که باز هم در این توطئه شکست خوردند.

سردار مهدوی گفت: دشمنان به جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه نظامی علیه کشور با توجه به بستر‌هایی که فراهم بود روی آوردند دیوانه‌ای به نام صدام را در منطقه جلو انداختند و تمام دنیا از او حمایت کردند برای اولین بار انقلاب اسلامی در تاریخ ایران هشت سال مقاومت کرد و حتی یک وجب به دشمنان واگذار نکردند ایرانی که قبل از انقلاب با کوچکترین تهدید لفظی از سوی حاکمان غرب مواجه بود قطعه‌ای را از کشور جدا می‌کردند و می‌بخشیدند و قرارداد‌هایی در تاریخ ثبت شده است که جز ننگ و ذلت هیچ چیز ندارد.

وی ادامه داد: برای اولین بار علیرغم اینکه بیش از ۴۰ کشور بلوک غرب و شرق بر علیه انقلاب با هم متحد شدند و به صدام کمک کردند، اما با لطف الهی باز نتوانستند بر انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند.

اهرم فشار تحریم های اقتصادی بر علیه استقلال جمهوری اسلامی صورت گرفت

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان یادآور شد: وقتی وارد عرصه سازندگی می‌شویم از ترور شخصیت‌ها گرفته تا اهرم فشار در حوزه تحریم اقتصادی بر علیه انقلاب اعمال می‌شود. بسیاری از کارتر‌های فعال اقتصادی کشور و منطقه را تحریم می‌کنند، چون معتقدند ایران نباید به استقلال برسد اگر شریان اقتصادی ایران قوی شود ما چیزی برای گفتن نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان در این راه مبارزه از هیچ چیز دریغ نکردند دانشمندان علمی ما را ترور کردند، چون تلاش‌ها و موفقیت هایشان در راستای منافع استکباری و استعماری غرب در تعارض بود همواره با سناریوی ها، روش‌ها و اندیشه‌های مختلف تلاش کردند چوب لای چرخ پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بگذارند.

سردار مهدوی با اشاره به نوع توطئه‌های دشمن در دهه کنونی گفت: دشمنان دیدند بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته و همه توطئه‌هایی که بر علیه انقلاب انجام دادند خنثی شده است چراکه وعده الهی محقق می‌شود و مکر دشمنان به خودشان می‌برگردد. وقتی که دشمنان در فتنه ۹۶ به نتیجه نرسیدند از سال ۹۸ جامعه را آسیب‌شناسی و راهکار‌های جدیدی ترسیم و تا سال ۱۴۰۱ عملیاتی کردند.


دشمن در راه انداختن فتنه و اغتشاش نسخه واحد برای هر صنفی ارائه کرد

وی عنوان کرد: دشمنان در چند ماه اخیر فتنه‌ای طراحی کردند پیاده‌نظام شان را در داخل تقویت و القا کردند تا یک هفته دیگر کار نظام تمام است تاثیرگذاری اتفاق افتاده بود. این نوبت دشمن کاربردی، حرفه‌ای و تخصصی آمد، آسیب‌های اجتماعی را به خوبی شناسایی کرده بود چالش‌ها را برای هر بخش جداگانه آسیب شناسی و طراحی کرده بود هر روز قشری تحریک می‌شدند و این اعتراضات را منسجم و عملیاتی کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: دشمن سعی داشت تا در بستر آسیب‌ها و اشکالاتی که وجود دارد بتواند به نوعی اعتراضات اجتماعی را به اغتشاشات اجتماعی تبدیل کنند و بحران اجتماعی به وجود آورد نسخه واحد برای هر سنخ واحد حتی بازاریان ما تجویز کردند.

وی خاطرنشان کرد: این توطئه دشمن ظریف طراحی شده بود آن‌ها کاربردی کار را دنبال می‌کردند و همه هم‌نظر بودند دو ماه آینده از انقلاب اسلامی خبری نخواهد بود القا به شکلی بود که بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های شاخص جامعه متاسفانه کم آوردند و رفوزه شدند کسانی که بر سر سفره انقلاب به اینجا رسیدند و چهره‌های ملی و بین‌المللی شده اند.

مهدوی ابراز داشت: خون هزاران شهیدی که در طول ۴۴ سال گذشته بر زمین ریخته شده بود سپری شده است برای حراست از انقلاب اسلامی و اراده خداوند بر حفظ انقلاب بود در دهه اخیر نیز چنین شد. تا اینکه وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید این انقلابی که مسیح علینژاد نوید داد به جایی نرسیده است ما باید با جمهوری اسلامی مذاکره کنیم.

وی با بیان اینکه عزت را چه کسی به انقلاب اسلامی داده است افزود: کشوری که روزگاری آمریکایی‌ها حتی اجازه داشتن اسلحه عمومی دنیا را به ما نمی‌دادند روز‌های اول جنگ تحمیلی رزمندگان ما در جنوب با اسلحه شکاری جلوی دشمن ایستادند در عرصه سیاسی کشوری بودیم که شاه هر تصمیمی می‌خواست بگیرد باید از آمریکایی‌ها مجوز می‌گرفت و طرحش را آمریکایی‌ها می‌دادند که اصلاحات ارضی صورت بگیرد. امیر سپهبد ارتش کشور تصمیم می‌گرفت باید با گروبان آمریکایی در درون کشور هماهنگ بود کشوری بود که قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در ایران حضور داشت حق توحش دریافت می‌کردند.

مقاومت ملت و خون شهدا عزت ملی را به انقلاب اسلامی بخشیده است

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان اظهار کرد: بعد از ۴۴ سال تابلوی امروز و عزت مداری ملی انقلاب اسلامی را ببینید امروز بزرگترین روسای جمهور و سیاستمداران غربی برای ملاقات با روئسای کشور التماس می‌کنند امروز به نقطه‌ای رسیدیم بلوک شرق با این هیمنه در جنگی اتفاق افتاده کشوری که در عرصه نظامی بسیاری از ملزومات نظامی دنیا را تامین می‌کند دستش به سمت ایران دراز است.

وی خاطرنشان کرد: عزت مداری را مقاومت ملت، شهدا، نفس مسیحایی امامین انقلاب و وحدت ملی برای ما به ارمغان آورده است اگر می‌توانستند انقلاب را ساقط کنند ۴۴ سال همه مسیر‌ها را رفتند، اما به جای نرسیدند، چون دست خدا بالای سرما است همانطور که تاکنون پوزه دشمن به خاک مالیده شده از این پس هم همینطور است ما باید قدر خودمان و انقلاب را بدانیم.

مهدوی عنوان کرد: عظمت کار انقلابی را ببینید در حالیکه همزمان از اول انقلاب تا کنون درگیر مسائل امنیتی، دفاعی و تهاجمی دشمن بودیم امروز کشور ما در عرصه‌های علمی جزو ۱۰ کشور اول دنیا قرار داریم و این عزت را خداوند، مقاومت‌ها و ایثارگری‌های شهدا به ما دادند شهدایی که با نثار خون خودشان ملت ما را سرافراز و منطقه راه حراست کردند جلوی تجزیه کشور را گرفتند.

وی ابراز داشت: ما دولت اسلامی را تکمیل کنیم تمدن اسلامی اتفاق می‌افتد افق روشن است از این تهدید‌ها عبور کردیم خیال شما را از تهدید نظامی، حمله نظامی و تحریم اقتصادی راحت کنیم که بر کشور موثر نیست صدور نفت ما امروز به مراتب از آنچه در قانون بودجه پیش‌بینی شده است بیشتر است.

فرمانده سپاه استان گفت: برای حل مشکلات اقتصادی به سمت برنامه ریزی برویم و تحول نظام اداری سیستمی و قانونی را پیش ببریم در حوزه صادرات که دشمنان رجزخوانی می‌کنند بسیاری از کشور‌های منطقه در آب‌های آزاد با پرچم ایران نفتکش‌های خود را عبور میدهند و دشمن حتی جرأت و جسارت تجاوز و تعدی را ندارد.

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن قوی است و نمی‌گذارد که حقایق به به گوش مردم حتی در داخل کشور برسد اظهار کرد: در عرصه فرهنگی کار ضعیف است جوان ما اخبار داخلی را قبول ندارد و به بیگانه روی می‌آورد دروغ‌ها را باور میکند؛ و دشمنان از طریق قدرت رسانه ملت ما را به نوعی استحاله کردند.

مهدوی متذکر شد: وظیفه شما فعالان پایگاه‌های مقاومت بسیج امروز جهاد تبیین است در دو موضوع جذب افراد مختلف به مجموعه بسیج و آسیب شناسی در موضوعات کار و تلاش در جهت غیر گزارش‌دهی راهکار‌هایی ارائه دهید که بتوانیم چالش‌ها را مدیریت و مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: دشمن با امپراتوری رسانه‌ای قوی کار میکند رسانه ما ضعیف است دشمن تلاش کرده است ناامیدی، نمی‌شود، نمی‌توانیم و عقب مانده هستیم را به فکر و اندیشه جوان ما القا کند و همچنان او را ناامید نگه دارد در حالیکه وقتی واقعیت‌ها را ببینید و بشنوید امیدوار می‌شوید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: این اهمیت نقش جهاد تبیین را نشان می‌دهد همه در این راه وظیفه داریم در عرصه تئوری و عملیاتی کردن با برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت جهاد تبیین اتفاق بیفتد و امیدآفرینی صورت گیرد. افق روشن پیش رو و جایگاه بسیار رفیع است نگاه ملت‌ها امروز به ما است و آزادی‌خواهان دنیا از غرب تا شرق می‌گویند محکم و پایدار بایستید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار