خبرهای داغ:
همدان-فرماندار شهرستان فامنین گفت: دنیای استکبار و سلطه از اولین روزهای انقلاب درصدد ایجاد فتنه و سرنگونی این انقلاب نورانی و الهی بودند که به خواست خداوند و کمک امام زمان(عج) آن را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

دشمنان سرنگونی این انقلاب نورانی و الهی را به گور خواهند برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت  میلاد امام جواد (ع) و ایام دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور مسئولین شهرستانی، بسیجیان، دانش آموزان و عموم مردم در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای فيض آباد شهرستان فامنین برگزار شد.

فرماندار شهرستان فامنین در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان و معجزه بزرگ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دنیای استکبار و سلطه از اولین روزهای انقلاب درصدد ایجاد فتنه و سرنگونی این انقلاب نورانی و الهی بودند که به خواست خداوند و کمک امام زمان(عج) آن را به گور خواهند برد.

حسینی در ادامه به مشکلات کشور و گرانی‌های موجود در بازار اشاره کرد و گفت: این مشکلات باید رفع شود و قابل قبول نیست اما با گرانی چند قلم کالا، اصل این انقلاب رسول اللهی را نباید زیر سؤال برد.

مدیحه سرایی، اجرای سرودهای انقلابی و برگزای مسابقه بین بسیجیان و دانش آموزان نوجوان حاضر در مراسم و تقدیر از نفرات برتر با اهداء جوایز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات