خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

انقلاب اسلامی فرزندانی تربیت کرد که حافظ ارزش‌ها و این سرزمین باشند

همدان- استاندار همدان گفت: انقلاب اسلامی توانست فرزندانی تربیت کند که حافظ ارزش‌ها و این سرزمین باشند و ایران اسلامی مصون شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئولین استانی، جهادگران و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجب و میلاد حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام راحل ما با حرکت و قیام خود در تاریکی و ظلمت، کاری را انجام دادند که بعد از ۱۴۰۰ سال شاید یکی از قیام‌هایی بود که منتج به پیروزی شد.

وی با بیان اینکه امام راحل در سال ۴۲ حرکت خود را انجام داد و ظرف ۱۵ سال به نتیجه رسید، افزود: نظام شاهنشاهی که تا بن دندان مسلح بود و هیچکس فکر نمی‌کرد این نظام ساقط شود اما مشیت الهی بر این قرار گرفت که نظام جمهوری اسلامی به پیروزی برسد.

استاندار همدان با بیان اینکه این انقلاب توانست فرزندانی تربیت کند که حافظ ارزش‌ها و این سرزمین باشند و ایران اسلامی مصون شد، گفت: اگر یکی از این تحریم‌ها اثر خود را می‌گذاشت سرنگونی حاصل می‌شد دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند اما به نتیجه نمی‌رسند بنابراین امروز ترکیبی کار می‌کنند که این اغتشاشات اخیر حاصل این طراحی‌ها بود که به برکت شهدا خنثی شد.

وی ادامه داد: به دلیل همین ایثارگری‌ها در جای جای ایران اسلامی است که با حضور بسیج دلاور ما در جای جای عرصه‌ها شاهد هستیم، در دفاع از کیان کشور و ارزش‌ها و در کمک و حمایت از مردم که این اقدامات مفید و اثربخش هستند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به حضور مقتدرانه سپاه در عراق و سوریه گفت: امثال سردار شهید سلیمانی‌ها و همدانی‌ها بودند که مردم را از دست داعش خونریز نجات دادند و این ایثارگری‌ها و اقدامات خداپسندانه است.

وی با بیان اینکه با حداقل‌های ممکن به سرعت کار پیش می‌رود، گفت: در بحث آبرسانی در شهر همدان باز قرارگاه خاتم سپاه کمک کرد که در طول پنج ماه کار انجام شد، در صورتی که اگر ما می‌خواستیم کار را به تنهایی انجام دهیم حداقل ۳۶ ماه به طول می‌انجامید و امروز در جای جای میهن اسلامی ما و به برکت خون شهیدان اقدامات خوبی در کشور ما انجام می‌شود.

در پایان این مراسم از پدر شهید نظری، شهید امنیت و منتخبین جهادگر وحید حر حاجی آبادی از ملایر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار