پویش نقاشی ویژه کودکان در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری پویش نقاشی و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی با استقبال پرشور بسیجیان در محله خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۸۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، پویش نقاشی ویژه کودکان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن بزرگداشت ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری، بزرگ مردی الهی چون امام خمینی (ره) است.

او افزود: دهه‌ فجر نقطه عطف آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی ایران معاصر و بخشی تاثیرگذار از تاریخ ملت ما است که از ظلم و ستم و استبداد و استکبار رهایی یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: با هدف بزرگداشت دهه فضاسازی فضای داخلی و بیرونی پایگاه به همت گروه فرهنگی انجام و حلقه ی شهید نوروزعلی ایمانی نسب در پایگاه برگزار و کتاب صعود چهل ساله به بسیجیان جهت مطالعه این کتاب توسط مسوول علمی پایگاه بیان توضیحاتی پیرامون این کتاب معرفی شد.

امامی با اشاره به برگزاری اردوی تفریحی نیم روزه پیاده روی همراه با برنامه های ورزشی با استقبال پرشور جوانان بسیجی گفت: پویش نقاشی ویژه کودکان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است. کودکان می توانند فقط یک تصویر تا بیست و دوم بهمن ماه از نقاشی خود در پیام رسان ایتا به آیدی@amir_pha ارسال و به قید قرعه به پنج نفر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار