خبرهای داغ:

مسابقات استعدادیابی دانش آموزان مدارس دخترانه در رشته والیبال در سرخه برگزار شد

مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از شناسایی 16 دانش آموز مستعد در رشته والیبال درمسابقات استعدادیابی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و نمایش شکوه و عظمت آن دوران به نسل امروز مسابقات استعدادیابی والیبال ویژه دانش آموزان مدارس دخترانه در شهرستان سرخه برگزار شد.

علی ستاری مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

او افزود: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.

مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: این مسابقات با حضور ۸۰ نفر در ۸ تیم از مدارس دوره اول و دوم متوسطه مدارس دخترانه شهری و روستایی در طی یک روز برگزار شد.

ستاری بیان داشت: مسابقات در دو گروه ۴ تیم و بازی ها به صورت رده بندی انجام و۱۶ دانش آموز مستعد در زمینه والیبال شناسایی شدند.

گفتنی است در پایان از تیم برتر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار