خبرهای داغ:
توسلی:

تعریض جاده غار علیصدر تامین اعتبار شد/ پیگیری مشکلات عمرانی شهرستان بهار و کبودراهنگ

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: تامین اعتبار تعریض جاده «همدان،گل‌تپه،غارعلیصدر» براساس ماده ۲۳ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی مورد توافق قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست مشترک دبیر و اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی  در شهرستان بهار برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌ بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی  در این جلسه با بیان اینکه در خصوص عملکرد مجمع نمایندگان استان اگرچه قابلیت‌های خوبی وجود دارد اما از این ظرفیت باهمراهی تمام اعضا می‌توان استفاده بیشتری کرد، گفت: معتقدم نماینده و فرماندار هر دو به مثابه دو اهرم اثرگذار نظام در رفع مسائل و مشکلات هستند که با تعامل و هم‌افزایی می‌توانند بهتر بر مشکلات فائق آیند.

فتح الله توسلی افزود: در سال ۱۴۰۰ بعداز پیگیری‌های فراوان از پل زیرگذر سه راهی صالح آباد (سه راهی شهید زارعی) با معاون وزارت راه و شهرسازی آقای دکتر اکبریان برای ساماندهی بازدید شد.

وی ادامه داد: همچنین از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بهار و کبودراهنگ از جمله تقاطع استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان و راه‌های دسترسی آسان به روستاهای زاغه، سیمین و شهر صالح آباد و شهرک صنعتی نیز بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم شهرستان‌ بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: در این بازدیدها معاون وزیر مبلغ قابل توجهی بودجه برای تکمیل کارهای عمرانی پروژه‌های مذکور تامین اعتبار کرد که در همین راستا در ماه گذشته زیر گذر سه راهی شهید زارعی به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین در سال جاری برای حل مشکلات تولیدکنندگان سرامیک لاله جین میزان ۴۰ هکتار اراضی به عنوان فاز ۲ شهرک صنعتی لالجین تخصیص داده شد و در اختیار مدیریت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

توسلی با بیان اینکه در رابطه با کمربندی غرب کشور، اقداماتی انجام داده‌ایم که همزمان مسیر راه آهن نیز در دست پیگیری است، گفت: تامین اعتبار تعریض جاده «همدان، گل‌تپه، غارعلیصدر» براساس ماده ۲۳ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی مورد توافق قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: اعتبارات بسیار خوبی در همین رابطه طی سال جاری در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت و امیدواریم در روزهای آتی کارگاه اجرایی این جاده راه‌اندازی شود.

سید محمد موسوی مسئول شعبه جمعیت جانبازان شهرستان بهار در این جلسه ضمن هدف از برگزاری جلسه را آشنایی با عملکرد دکتر توسلی در حوزه انتخابی بهار و کبودراهنگ عنوان کرد و در ادمه محمود احدیان به خلاصه‌ای از پیشینه و فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و استان همدان  اشاره کرد و هدف دوم جلسه را بررسی راهکارهای هم‌افزایی جمعیت با نماینده مجلس در مورد رفع نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم شهرستان بهار و همچنین خدمات درمانی قابل ارائه به جانبازان و ایثارگران اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار