خبرهای داغ:

هیئت منتظران موعود در روستا اروانه در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دلاورمردی های مردان انقلاب، هیئت منتظران موعود و برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۲۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد امام علی (ع) و روز پدر هیئت منتظران موعود در پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری و خاطرات آن دوران سرنوشت ساز و شناساندن ارزش های ناب انقلاب و فداکاری ها و رشادت های بزرگ مردان تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

او با بیان اینکه دهه فجر نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران است و دهه فجر نقطه عطف تاریخ ماست، افزود: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که برای به ثمر نشستن آن، خون بهترین فرزندان این کشور ریخته شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) بیان داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دلاورمردی های مردان انقلاب، هیئت منتظران موعود و برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی از جمله کلاس آموزش زبان انگلیسی به همت مسوول علمی پایگاه برگزار شد.

طاهری بیان داشت: هشتمین جلسه از کارگاه آموزش گویش اروانه برپا و بازدید علمی تعدادی از بسیجیان از آزمایشگاه مرجع سلامت شهرستان سمنان در مرکز بهداشت تدین با هدف آشنایی با محیط آزمایشگاه انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار