خبرهای داغ:

مسابقات استعدادیابی والیبال دانش آموزی در شهرستان سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه فجر مسابقات استعدادیابی والیبال دانش آموزی به همت سپاه ناحیه شهرستان و همکاری دیگر دستگاه ها در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر مسابقات استعدادیابی والیبال دانش آموزی با حضور مسئولان شهرستانی و استقبال پرشور دانش آموزان به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با همکاری هیئت والیبال شهرستان و مساعدت اداره آموزش و پرورش سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع اظهار کرد: ایام الله دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون با نیت خیر و نفس پاک امام نظام شاهنشاهی سرنگون شد و بعد از آن همه تلاطم ها، امام بعد از انقلاب اقدام به ساختار سازی کرد که با تشکیل یک نظام برگرفته از اسلام که منتج به ظهور حضرت حجت (عج) شود.

او افزود: با توجه به فرموده امام خمینی (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود و نیز نظر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هر چه داریم از انقلاب اسلامی ایران داریم، در واقع امام راحل ملت ایران را از ظلمت و ذلت به عزت و روشنایی رساند وانقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حسینی است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانش آموزان باید در سه حوزه تحصیل، تهذیب و ورزش فعال شوند، خاطرنشان کرد: اهمیت و نقش ورزش بر همگان واضح و روشن است و به ویژه در قشر سالمندان و جوانان این امر اهمیت خاصی داشته که مورد تاکید رهبر بوده و از لحاظ بهداشتی و سلامتی ورزش راهگشای تامین نشاط و تندرستی در جامعه است.

لازم به ذکر است در ادامه تست های استعدادیابی دانش آموزان در رشته والیبال از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار