فرمانده سپاه محمودآباد:

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی مصداق عینی جهاد امیدآفرینی است

ساری-فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی مصداق عینی جهاد امیدآفرینی است، افزود:باید با جهاد تبیین و امیدآفرینی، وحدت و همدلی را در جامعه بیشتر کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۵۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی مصداق عینی جهاد امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد امروز در مراسم افتتاح خانه محرومین ویژه برنامه ایام الله دهه فجر که در روستای علی آباد محمودآباد با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه با کار‌های جهادی و انقلابی میتوان کارهای اثرگذاری انحام داد، گفت:دهه فجر بهانه‌ای برای تبیین دستاورد‌های ۴۴ ساله پرافتخار جمهوری اسلامی است.

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی مصداق عینی جهاد امیدآفرینی است
فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی مصداق عینی جهاد امیدآفرینی است، افزود:باید با جهاد تبیین و امیدآفرینی، وحدت و همدلی را در جامعه بیشتر کنیم.

سرهنگ ابراهیم نژاد در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان عضو قرارگاه محرومیت زدایی هستند، افزود: قرارگاه محله مهدوی در محلات شهرستان پای کار مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه محمودآباد بسیج را میدان دار خدمت به مردم دانست و ادامه داد: نماد و الگوی کمک به محرومین امیرالمومنین علی (ع) هستند و بسیجیان هم به مولای خود اقتدا می کنند.

گفتنی است در ایام الله دهه فجر محمودآباد چهار خانه محروم افتتاح می‌شود که امروز یکی از این واحد‌ها در روستای علی آباد تحویل یک مددجو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها