خبرهای داغ:
شهردار بهار:

شهرداری بهار توانسته رضایت نسبی شهروندان را فراهم کند

همدان- شهردار بهار گفت: شهرداری بهار طی یک سال گذشته بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر توانسته، رضایت نسبی شهروندان را فراهم کند.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۳۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، شاهین فرجی‌فر در مراسم جشن انقلاب و ولادت حضرت علی (ع) با تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: شهرداری بهار طی یک سال گذشته بر اساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر توانسته، رضایت نسبی شهروندان را فراهم کند.

وی افزود: ما امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که شهرداری دیگر صرفا یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است و برای فکر و ایده‌های خود باید صاحب صبر باشد.

شهردار بهار گفت: امروز در حوزه‌های خدمات شهری، عمران و معماری، فرهنگی و اجتماعی، رفاه و سلامت شهروندان باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و شهرداری در این یک سال توانسته است که در این حوزه‌ها ورود پیدا کند .

وی بیان کرد: شهروندان فهیم بهاری ثابت کردند که پای ثابت ایده‌ها و فکرهای شهرداری هستند و این قدرشناسی مردم شریف را ارج می‌نهم و این ما را مصمم‌تر می‌کند تا با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتوانیم خادمین خوبی برای شهروندان بهاری باشیم.

فرجی‌فر اظهار کرد: در بحث ماشین آلات برف روبی و تجهیز ماشین آلات شهرداری بسیار مهم بود که یک دستگاه لودر با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به ناوگان ماشین آلات شهرداری افزوده شد و به برف روبی و مباحث عمرانی کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: همچنین شهرداری بهار رتبه برتر در بحث پاکسازی و برف روبی معابر در بارش اخیر را در استان همدان کسب کرد و این مردم بهار جزو سخاوتمندترین مردم در استان همدان هستند که در کسب رتبه برتر در بحث برف روبی و پاکسازی معابر نقش ایفا کردند و در سال آینده در حوزه فضای سبز و خدمات شهری به ابن نتیجه رسیدیم که ما باید صرفا دستگاه نظارتی باشیم و به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

شهردار بهار ادامه داد: خانواده بزرگ شهرداری توانسته امروز برای شهروندان ایده و فکر در نظر گرفته تا بهار را به عنوان یک شهر نمونه در مسیر گردشگری معرفی کند.

وی با تقدیر از حمایت‌های فرمانداری گفت: تلاش ما بر این است که در مباحث عمرانی سرمایه‌گذاران با شهرداری مشارکت کنند، تمام تلاش شهرداری سود رسیدن به شهروندان است و امیدواریم که در سال آینده بتوانیم با کمک شهروندان شهر بهار را به عنوان شهری خوب و مناسب برای فراغت و سکوت به تمام استان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات