خبرهای داغ:
در نشست ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی اعلام شد

زمان و مسیر راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند

سومین جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۸۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، بیان داشت: هدف والایی که از این جلسات برنامه ریزی دنبال می‌کنیم رشد همه جانبه آحاد جامعه است که این هدف، هدف والای انقلاب اسلامی و هدف اسلام است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: ایام الله فرصت نابی جهت استفاده در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و توجه به اهداف در برنامه‌ها باعث جهت دهی به امور است.
حجت الاسلام مشرفی در خصوص مراسم دهه مبارک فجرگفت: در شرایطی که بیشترین سرمایه گذاری دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای است یکی از اهداف مهم در برنامه ها، انعکاس حضور پرشور، وحدت کلمه و شکوه همبستگی است و باید سعی ما در برنامه‌ها و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد روحیه نشاط و شادی و امید آفرینی باشد.
وی ضمن تاکید بر مردمی سازی و توجه به نقش آفرینی جوانان و نوجوانان افزود: محتوای شعار‌ها و پیام‌ها باید مطابق با اهداف و در راستای خنثی سازی هجمه‌های ماه‌های گذشته دشمنان و در راستای تکریم قران کریم، جایگاه ولایت و رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرچم و جایگاه زن در اسلام باشد.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ادامه داد: در طول ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است زحمات و تلاش‌های زیادی کشیده شده و زیر ساخت‌های مختلفی فراهم گردیده است و بر اساس اسناد کلان بالا دستی و سیاست‌های کلان وظایفی برای هر دستگاهی مشخص و ابلاغ گردیده که باید تمام دستگاه‌ها بر اساس قانون در چارچوب‌های مشخص شده، در گام دوم انقلاب و در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی متحد عمل نمائیم تا ضمن جلوگیری از کار‌های موازی هر چه بیشتر به هدف والای انقلاب اسلامی برسیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان افزود: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی همزمان با سراسر کشور در سطح استان نیز روز ۲۱ بهمن راس ساعت ۲۱:۰۰ انجام خواهد شد و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند ساعت ۰۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز و پس از طی خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ختم خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار