همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد:

بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی، کشاورزی و برق در مه ولات

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر،۶ طرح عمرانی، ۵ طرح در حوزه صرفه جویی آب کشاورزی و نیز طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با حضور مسئولان شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۵۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۵ طرح در حوزه صرفه جویی آب و نیز طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با حضور مسئولان شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید.

رئیس اداره برق مه ولات اظهارکرد: تعداد ۳۰ طرح فعال در سطح شهرستان با قابلیت افتتاح داریم که به نیابت از آن‌ها طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل‌های خود نگهدار در روستای میاندهی مه ولات افتتاح شد.

مهدی مشفق ادامه داد: اعتبار این طرح بالغ بر ۸۸۵ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: در زمینه توسعه، اصلاح بهینه و قدرت مانور، تعداد ۳۰ طرح در سطح روستا‌های شهرستان با ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

۵ طرح در حوزه صرفه جویی آب

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی مه ولات گفت: همچنین ۵ طرح در حوزه صرفه جویی آب با اعتبار دولتی بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان در بخش کشاورزی مه ولات افتتاح شد.

هادی ساربان افزود: طرح لوله گذاری به طول ۳ هزار و ۲۰۰ متر در چاه کشاورزی خانه نوایه با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 وی ادامه داد: حدود ۱۰۸ میلیون تومان به صورت خودیاری از بین مالکین چاه کشاورزی جمع آوری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات اضافه کرد: این طرح به نیابت از ۴ طرح دیگر از جمله لوله گذاری چاه خرم آباد به طول ۷۰۰ متر و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، مرمت و لایروبی قنات دشت دانیال با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، مرمت و لایروبی قنات سلطان آباد با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و استخر چاه هشت برج با اعتبار حدود ۹۰ میلیون تومان بوده است.

شش طرح عمرانی توسط شهرداری فیض آباد

شهردار فیض آباد گفت: در دهه فجر، شش طرح عمرانی توسط شهرداری فیض آباد در شهرستان مه ولات، با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مرتضی رئیسی افزود: طرح بهسازی محوطه بازی و نصب لوازم بازی جدید و استاندارد در پارک باغ گل با اعتبار هفت میلیارد ریال، طرح آسفالت معابر سطح شهر با مساحت ۳۰ هزار و ۶۲۰ مترمربع و اعتبار ۴۸ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال و طرح جدول گذاری معابر با مساحت ۱۷ هزار و ۶۸۰ مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، بخشی از طرح‌های افتتاح شده در شهر فیض آباد است.

 وی اضافه کرد: همچنین طرح موزائیک فرش معابر با مساحت ۱۸ هزار و ۷۵۰ مترمربع و اعتبار ۵۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، طرح بهسازی و محوطه سازی آرامستان بهشت حسین (ع) با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و طرح تعمیر و بازسازی گرمابه سلامت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال، دیگر طرح‌های بهره برداری شده در این شهر است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار