مدیرکل حفظ آثار مازندران:

۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اشک انار ارسال شد

ساری-در ایام الله دهه فجر، اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» با حضور شاعران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۰۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اشک انار ارسال شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز سه شنبه در اختتامیه جشنواره ملی شعر اشک انار در ساری با بیان اینکه دنیا محل آزمایش است، گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت به شمار می‌رود.

سردار ملکی با بیان اینکه شعرا از جان دل و عشق با شهدا حرف می‌زنند و شعر می‌گویند، افزود: شعر همیشه در کنار جنگ و دفاع مقدس بود و رزمندگان با شعر به خود روحیه می‌دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان این مطلب که شعر کلام حق و دارای پیام لذت بخش است، با اشاره به استقبال شاعران از این جشنواره ادامه داد:  تعداد ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و در پالایش اولیه ۱۱۰ اثر خارج از استان از دور رقابت خارج شد و ۴۹۰ اثر از ۱۶۰ شاعر استان مازندران به مرحله داوری راه یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» از ۲۲ برگزیده استانی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها