ساری-فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه به چاپ کتابی با عنوان روایت دلدادگی با موضوع خاطره جنگل اشاره کرد و گفت: کتاب دوم نیز در این موضوع، در حال جمع آوری اطلاعات است.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدباقر قزلباش فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه دوشنبه شب در دومین یادواره شهدای رزم در جنگل سوادکوه که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزارشد،گفت:  رزم جنگل سوادکوه با معاندان و منافقان بیشتر بود و از این رو، برای یادآوری آن رشادت‌ها، امسال دومین سالگرد شهدای رزم جنگل برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه در رابطه با اقدامات انجام شده در این راستا به چاپ کتابی با عنوان روایت دلدادگی با موضوع خاطره جنگل اشاره کرد و گفت: کتاب دوم نیز در این موضوع، در حال جمع آوری اطلاعات است.

سرهنگ قزلباش ادامه داد: با همکاری بسیج هنرمندان مجموعه خاطرات افراد حاضر در رزم جنگل، با حضور در خانه‌های این افراد در حال جمع آوری است و بنا است یک کتاب، فیلم سینمایی یا سریالی از این خاطرات ساخته شود که برای انجام یک کار خوب نیاز به همکاری عزیزان دارد.

فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره مقدس بودن راهیان نور جبهه‌های جنوب، خاطر نشان کرد: اینجا هم قدمگاه شهدا و رزمندگان است و از این رو، مقرر شد تا گروه‌ها را برای راهیان نور رزم جنگل به یادمان‌های رزم جنگل شهرستان سوادکوه ببریم و در این اقدام، از ظرفیت راویان برای انتقال فرهنگ و خاطرات رزمندگان و شهدای آن زمان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها