باستان در اجتماع ۳۰ هزار نفری دانش آموزان:

پیام دهه هشتادی‌ها در ۲۲ بهمن؛ راه "حاج قاسم" را ادامه خواهیم داد

مسئول بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان دهه هشتادی می خواهند بگویند که ما دهه هشتادی‌ها راه نیمه تمام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را تمام خواهیم کرد و از آرمان‌ها و فرامین امامین انقلاب اسلامی دفاع خواهیم نمود.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

پیام دهه هشتادی‌ها در ۲۲ بهمن؛ راه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج صبح امروز تجمع ۳۰ هزار نفری دختران انقلاب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهدالرضا (ع) برگزار شد. مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در این تجمع طی سخنانی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در مهر ماه ۱۴۰۱ در صدد بودند تا در جنگ ترکیبی روی ذهن و قلب دانش آموزان ما تاثیر بگذارند و ایجاد شبهه نمایند اما، دهه هشتادی‌ها که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

وی با بیان اینکه  دانش آموزان در ۱۳ آبان امسال با حضور پرشور و نشاط خود جواب سختی به دشمنان قسم خورده انقلاب دادند، ادامه داد:  نمونه این پاسخ امروز در شهر مقدس مشهد مشهود است و دانش آموزان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران  و خواندن سرود ملی  از هویت انقلابی و ملی خود دفاع کردند و همه با هم،   هم عهد شدند تا در روز جشن ملی ۲۲ بهمن امسال، پیام خود را به گوش جهانیان برسانند.

باستان  با اشاره به هم عهدی دانش آموزان برای رساندن پیام خود در ۲۲ بهمن امسال به دشمنان، اظهار داشت: دانش آموزان دهه هشتادی می‌خواهند بگویند که ما دهه هشتادی‌ها راه نیمه تمام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را تمام خواهیم کرد و از آرمان‌ها و فرامین امامین انقلاب اسلامی دفاع خواهیم نمود و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

 مسئول بسیج دانش آموزی در این مراسم خطاب به همه دانش آموزان ایران اسلامی عنوان کرد:  وعده دیدار ما در روز ۲۲ بهمن امسال در راهپیمایی خواهد بود که پاسخ محکمی به دشمنان این انقلاب نظام خواهیم داد.

ارسال نظرات