خبرهای داغ:

کمیته امداد خراسان جنوبی آماده دریافت کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان خوی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از آمادگی این نهاد حمایتی و همچنین تمامی مراکز نیکوکاری سطح استان برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست برای زلزله زدگان شهرستان خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی گفت: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان به دست زلزله زدگان شهرستان خوی برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اقلام مورد نیاز گفت: باتوجه به فاصله استان با آذربایجان غربی، خیران و نیکوکاران اگر بخواهند کالا اهدا کنند، هم هزینه ارسال آن زیاد می‌شود و هم زمان‌بر است؛ لذا برای سهولت تهیه اقلام از مردم تقاضا داریم، کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز کالا‌های مورد نیاز تهیه و به زلزله زدگان عزیز تقدیم شود.
لطفی به روش‌های واریز کمک‌های نقدی اشاره کرده و افزود: شماره شبای بانک ملی ir۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ بانک ملی ایران برای جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان شهرستان خوی در نظر گرفته شده است.
وی ضمن ابراز تاسف از حادثه زلزله خوی، افزود: کمک‌های مردمی مرهمی بر زخم‌های هموطنان عزیز بوده و کمیته امداد کنار این عزیزان می‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار