معاون وزیر تعاون در یادواره ۸۰۰ شهید کارگر سبزوار:

دشمن در وقایع اخیر، روی جامعه کارگری حساب باز کرده بود/کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند

معاون وزیر تعاون با تاکید براینکه کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند، گفت:دشمن در وقایع ماه‌های اخیر، روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود، اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها تنها گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،مهدی مسکنی یادواره ۸۰۰ شهید کارگر شهرستان سبزوار با نام "کارگران آسمانی" با حضور معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار برگزار شد، اظهارکرد: دشمن در وقایع ماه‌های اخیر، روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود، اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها تنها گذاشتند.

  معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعیافزود:کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه انگیزی‌های اخیر با دشمن همراه نشدند و دعوت آن‌ها را بی پاسخ گذاشتند.

وی با اشاره به جنگ نرم شناختی دشمن گفت: در این عرصه بیش از ۷۰ کشور علیه جمهوری اسلامی، فعالیت و عملیات روانی رسانه‌ای مختلفی را طراحی می‌کنند و برخی از نفوذی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان نیز برای همراه کردن جامعه با دشمن، در گلوگاه‌ها کمین نشسته اند.

مسکنی بیان کرد: جامعه کارگری کشور، قشر مستضعف و در عین حال مقتدری است که برای کسب روزی حلال مجاهدانه کار و تلاش می‌کند و دولت خدمتگزار نیز در کنار تمامی تلاش ها، نسبت به رفع مشکلات کارگران توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد اعضای جامعه کارگری زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران، یکی از خدمات دولت به آن‌ها بوده است.

از دو هزار شهید دیار سربداران، ۸۰۰ شهید از اقشار کارگران این خطه بودند و این یادواره از جمله برنامه‌های فرهنگی "کنگره دو هزار شهید دیار سربداران" است که در بهار سال آینده برگزار می شود.

گفتنی است در پایان این یادواره، از خانواده معظم شهدای جامعه کارگری، تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها