فرماندار رباط کریم :

۲۲ بهمن نماد بصیرت ملت ایران است

فرماندار شهرستان رباط کریم روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را نماد بصیرت مردم ایران خواند و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۷۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امید احمدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری که با حضور امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی راهپیمایی ۲۲ بهمن باید با حضور بیش از پیش مردم از جمله قشر جوان با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران از جمله امریکا قصد دارند مردم را نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و خدماتی که به ویژه در ایام الله فجر در حال بهره برداری است، نا امید کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران در همه مراحل انقلاب اسلامی از جمله دوران جنگ تحمیلی و تحریم ها دست از انقلاب نکشیده اند، ادامه داد: مسئولان کشور از جمله مدیران شهرستان رباط کریم هم با انجام صحیح وظایف خود باید در شکوفایی بیش از پیش جمهوری اسلامی نقش آفرین باشند.

احمدی از همه نهادها و ادارات شهرستان رباط کریم در خواست کرد تا پا به پای مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی امسال حضور یابند.

وی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر در حوزه فضاسازی شهری اقدام های مطلوبی انجام شده است، گفت: شهرداری رباط کریم نیز با برگزاری چند نمایشگاه در این راستا گام های موثری برداشته است.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه در دهه فجر امسال از برگزیدگان مسابقه "حافظان وحی" تقدیر شده است، افزود: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و برگزاری مراسم اعتکاف از جمله برنامه هایی بوده که طی دهه فجر در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول حضور دانش آموزان در مراسم اعتکاف امسال را نسبت به سالهای گذشته چشمگیر خواند و یادآور شد: در سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان، رئیس جمهوری ضمن بهره برداری از ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهر پرند دستورات مربوطه را برای رفع موانع پروژه های مذکور صادر کرد.

وی با عنوان این مطلب که در حوزه امور روبنایی ضمن آسیب شناسی طرح ها، اقدامات موثری در شهرهای رباط کریم، پرند و نصیر شهر انجام شده است، گفت: در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعدادی از طرح های آماده افتتاح در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید تا کام مردم شهرستان شیرین شود.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار