برگزاری مراسم جشن بزرگ عشایری در منطقه عشایری انور آبادشهرستان فنوج

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی مراسم جشن باشکوهی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در منطقه عشایری انورآباد شهرستان فنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی مراسم جشن باشکوهی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در منطقه عشایری انورآباد شهرستان فنوج برگزار شد.

سید عبدالحسین سجادی، در این مراسم مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سیستان وبلوچستان با اشاره دهه فجر و چهل وچهارسال سرافرازی ایران اسلامی در جهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه را برای رسیدن کشور به قله های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه های مختلف فراهم کرد.

 سجادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش ها با اتکاء به مشارکت و همراهی مردم است که توانست با قدرت و صلابت هر چه تمام تر، در برابر همه توطئه ها، تحریم ها و کارشکنی های استکبار و قدرت های شیطانی ایستادگی نموده و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.

گفتنی است در محل اجرای مراسم بزرگ جشن عشایری نمایشگاه توانمندیهای زنان عشایر و همچنین یکدوره مسابقه شترسواری برگزار گردید و در پایان مراسم ازنفرات برتر به رسم یاد بود جوایز نفیسی اهدا گردید.

ارسال نظرات