نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری شهرستان لاشار راه اندازی شد

نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی عشایری با ارائه توانمندی های زنان در بخش های کشاورزی و صنایع دستی و سوزن دوزی، فرآورده های خرمایی در محل کتابخانه شهر با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از لاشار، به مناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر، نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی عشایری با ارائه توانمندی های زنان در بخش های کشاورزی و صنایع دستی و سوزن دوزی، فرآورده های خرمایی در محل کتابخانه شهر با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان راه اندازی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان لاشار هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و معرفی توانمندی های زنان، رشد و بهبود کمی و کیفی محصولات تولیدی ،برجسته نمودن نقش سازنده زنان روستایی در تولید و امنیت غذایی کشور، آشنایی تولید کنندگان با روش های مختلف بازاریابی برشمرد.

قنبر نارویی نحوه ارائه محصولات، برند سازی و بسته بندی، بازار رسانی و فروش مجازی محصولات را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام نمود.

گفتنی است در این نمایشگاه تسهیلگران روستاهای سرمیچ، سیف آباد و تنگه سرحه شهرستان لاشار شرکت داشتند با توجه به اینکه روستای تنگه سرحه دارای ظرفیت بسیار خوب و بالایی جهت خلاقیت و ظرافت در هنر حصیربافی ، سوزن دوزی و گیاهان دارویی و میباشد می‌توان در برندینگ این روستا و محصولات بازاریابی چشمگیری داشت.

ارسال نظرات