خبرهای داغ:

از برگزاری نشست بصیرتی تا تلاوت قرآن به همت بسیجیان در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برگزاری نشست بصیرتی همراه با تلاوت قرآن و ویژه برنامه روایتگری دوران انقلاب در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۴۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) آذین بندی و فضاسازی شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت رشادت ها و دلاورمردی های مردان عرصه جهاد و شهادت اظهار کرد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و ولایتمداری ملتی است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالی دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

او افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: در این راستا آذین بندی و فضاسازی این پایگاه مقاومت بسیج با یاری کارگروه فرهنگی پایگاه انجام شد.

اسیری با اشاره به ویژه برنامه روایتگری انقلاب از زبان راویان پیشکسوت گفت: این برنامه با هدف رویدادها و وقایع دوران انقلاب از زبان بانوان حاضر در آن دوران برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او اضافه کرد: ویژه برنامه قرائت قرآن برای شهدا انقلاب در حلقه‌ی شهید قربانعلی یعقوبی و برگزاری نشست بصیرت افزایی همراه با بیان شعارهای انقلاب از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) عنوان کرد: همچنین حلقه ی شهید محمدرضا غلام در مراسم رحلت حضرت زینب کبری (س) در هیئت سیدالشهدا و تمرین سرود با موضوع دهه فجر در این حلقه انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار