خبرهای داغ:

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر، اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۴۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان سرخه با حضور سردار شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ریواده معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و کلیه رؤسا و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و رئیسان و نائب رئیسان کارگروه ها در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه برگزار شد.

در این جلسه حاضرین از بیانات امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولان استفاده کرده و یک طرح مصوب توسط کارگروه بهداشت، سلامت و محیط زیست توسط رئیس کارگروه تشریح و تا پایان سال‌جاری به اجرا در خواهد آمد.

اجلاس مجمع عمومی بسیجیان شهرستان سرخه به منظور هم افزایی و انسجام اعضای مجمع، ارائه چهره نخبگانی بسیج، ترویج گفتمان تخصصی و جریان سازی و مطالبه گری در خصوص مسائل اولویت دار و اساسی و همچنین انعکاس فعالیت های سالیانه مجمع با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف اامام جمعه شهرستان سرخه و ارائه طرح توسط نائب رئیس کارگروه بهداشت، سلامت و محیط زیست در خصوص سازماندهی وضعیت نامطلوب بهداشتی زائرسرا و پلیس راه سرخه به عنوان مبادی ورودی شهر سرخه برگزار شد.

گفتنی است شهرستان سرخه، با فعالیت تخصص 6 کارگروه و یک هیئت اندیشه ورز با عنوان کارگروه آموزش و پرورش، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی، زنان و خانواده، آموزش تحقیقات و فناوری و سلامت، بهداشت و محیط زیست جهت بررسی و احصاء مسائل اساسی و اولویت دار شهرستان انجام وظیفه می کند.

لازم به ذکر است این اجلاسیه با قرائت بیانیه توسط دبیر مجمع به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار