بیانیه سازمان بسیج هنرمندان:

باور هنرمندان متعهد، تحقق وعده‌ی الهی است

سازمان بسیج هنرمندان بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

باور هنرمندان متعهد و مجاهدان عرصه‌ی فرهنگ و هنر، تحقق وعده‌ی الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه‌ی ۲۲ بهمن‌ماه سازمان بسیج هنرمندان بیانیه‌ای صادر کرد. 


بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر؛ و لیال عشر

بیش از چهل سال از انقلاب شکوهند اسلامی ایران که "اسلامی بودن" فصل ممیز آن از سایر خیزش‌ها و "فرهنگ" مهمترین عنصر آن است می‌گذرد.

بیش از چهل سال از استمرار طلیعه‌ی فجرِ انقلابِ اسلامی ایران که افق جدیدی از جمهوریت، دین‌مداری، حقیقت‌جویی و عدالت را در پیش چشم جهانیان گشود، می‌گذرد و مسیر انقلاب با قدرت و عزت، و با عزم و اقتدار برای نیل به تمدن نوین اسلامی پیش می‌رود.

بیش از چهل سال از پیام انقلاب اسلامی که بازگشت به شالوده‌ی اصیل انسانیت و عبور از پیچ‌های سخت و گردنه‌های صعب‌العبور است می‌گذرد و این انقلاب با سرانگشت هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به دنیا مصادره می‌شود و حیرت ملت‌ها را در فروپاشی نقشه‌های شوم شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌انگیزد.

این نور هدایت و این شکوه درایت، سینه به سینه در د‌ل‌های آزادی‌خواهان عالم منتشر می‌شود و درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌کند.

اکنون؛ هنرمندان، این افسران خط مقدم جبهه فرهنگ و هنر، علیرغم تلاش شبانه‌روزی دشمنان در هراس‌افکنی و وارونه‌نماییِ حقایق انقلاب اسلامی در اذهان و افکار عمومی، همگام با مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی، پرچم عزت ایران و شکست یاوه‌گویان را در دست گرفته و با حضوری پرشکوه‌تر از هر سال و به یاد فرزندان شهید این مرز و بوم که بیش از چهل سال با خون خود عزت ایران سربلند را تضمین کردند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و آحاد جامعه ایران اسلامی را به حضور پرشور در این جلوه‌گاه عزت و سربلندی ایران عزیز دعوت می‌نمایند.

باور هنرمندان متعهد و مجاهدان عرصه‌ی فرهنگ و هنر، تحقق وعده‌ی الهی و نصرت مومنین و آزادی‌خواهان عالم است.

وَ لَیَنصُرن الله مَن یَنصُره
سازمان بسیج هنرمندان کشور

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات