به کوری چشم دشمنان مردم 44 سالگی انقلاب را جشن می گیرند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: به کوری چشم دشمنان مردم با حضور گسترده و با وحدت یکپارچه مشت آهنینی را بر دهان آمریکا و اسرائیل کوبیدند و 44 سالگی انقلاب را همگی با هم جشن می گیرند.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

در آستانه یوم الله 22 بهمن حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به لزوم حضور گسترده و پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی در ماه های اخیر صراحتاً اعلام کردند که مردم ایران جشن چهل و چهار سالگی انقلاب خود را مشاهده نخواهند کرد؛ اما به کوری چشم دشمنان مردم با حضور گسترده و با وحدت یکپارچه مشت آهنینی را بر دهان آمریکا و اسرائیل کوبیدند و 44 سالگی انقلاب را همگی با هم جشن می گیرند.

او با اشاره به عصبانیت دشمنان ایران اسلامی از حضور گسترده هرساله ملت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا، اسرائیل و همچنین آل سعود به عنوان حمایت کنندگان مالی آنها به شدت از حضور گسترده و پرشور مردم در بزرگداشت انقلاب اسلامی طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب، بسیار عصبانی هستند و قطعا انجام تحریم ها و تهدیدها همین طور حمایت های گسترده مالی و رسانه ای از اغتشاشات اخیر، نتیجه عصبانیت دشمنان از ملت ایران بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با تاکید بر الگوبرداری کشورهای منطقه از گفتمان انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را زیباتر، با طراوت‌تر و درخور شأن انقلاب و آرمان‌های رهبر انقلاب برگزار خواهیم کرد؛ چرا که دشمنان، معاندین نظام و سلطنت‌طلبان چشم طمع را به دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن بستند تا با تبلیغات سوء و بوق های دروغ رسانه ای خود القا کنند که ملت از نظام جدا شده و از آن حمایت نمی‌کنند.

محمدی بیان داشت: اگر سال های گذشته شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ به منزله حضور در پشتیبانی رزم با ابر قدرت ها و مستکبرین بود امسال شرکت در این راهپیمایی به معنای واقعی کلمه، شرکت در میدان رزم است و این ضرورت، حضور ما را دو چندان می‌کند.

او حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ را اقتدار آفرین برای نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور هوشمندانه مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان نیز بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار