پدر شهید مدافع حرم حسین هریری مشهد با اشاره به اینکه حسین پسری فعال و پُر جُنب و جُوشی بود، گفت: شهید در راهپیمایی ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن، برنامه های دهه مبارک فجر، حضور در انتخابات و خدمات رسانی به معتکفین همیشه پای کار نظام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۱۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، پدر شهید مدافع حرم حسین هریری در گفت و گو با خبرنگار بسیج که در قالب برنامۀ چهارشنبه های شهدایی توفیق دیدار در منزل پدر برزگوار شهید حاصل شد به خبرنگار ما اظهارکرد: حسین، همیشه چند روز قبل شروع برنامه های دهه مبارک فجر، راهپیمایی 22 بهمن و حتی انتخابات که نظام به حضورش نیاز داشت، درگیر آماده کردن مقدمات کار بود.

وی گفت: شهید مثل ما و افراد عادی فقط همان حضور در راهپیمایی را انجام نمی داد و یا برای همین ایام اعتکاف که تازه به هم سن تلکیف رسیده بود، خودش معتکف می شد.

پدر حسین هریری، با اشاره به اینکه در فواصل سه روز اعتکاف گاهی با خودرو به منزل می آمد، ادامه داد: به شهید گفتم تو که از همه داداش ها داغ تری و باید الان مسجد گوهرشاد باشی، تو اینجا چیکار می کنی؟ گفت: بابا من به معتکفین خدمات رسانی می کنم.


وی اضافه کرد: مدام با خودروی شخصی در مناسبت های مختلف روحانی به روستاهای اطراف، طرقبه، شاندیز و مساجد سطح شهر می برد و به فکر افطاری و سحری و بیشتر کارهای پشت پرده و خدماتی بود و می گفت: خدا اجر یک معتکف را به ما خواهد داد.

پدر شهید مدافع حرم حسین هریری، یادآورشد: روزه مستحبی زیاد می گرفت و به خصوص این طور ایام ها، نمی رفت آنجا بشیند و صرفاً عبادت کند، به مردم خدمات می داد، در راهپیمایی ها به همین صورت بود و در دهه فجر خیلی کم منزل بود و بیشتر دنبال مراسمات و کارهای از این قبیل بود و پسری فعال و پُر جُنب و جُوشی بود.

خبرنگار:غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها