خبرهای داغ:

جهاد تبیین، موضوع نشست‌های بسیج ادارات در فارس

نشست‌های بصیرتی به مناسبت دهه مبارک فجر در سازمان بسیج ادارات فارس با موضوع جهاد تبیین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۹۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در ایام الله دهه مبارک فجر، نشست‌های بصیرتی در سازمان بسیج ادارات فارس با موضوع جهاد تبیین برگزار شد.

سرهنگ قاسمی، مسئول سازمان بسیج ادارات فارس در جلسه نشست بصیرتی در شیراز که با حضور مهندس فرج‌زاده قائم مقام شهردای، فرمانده حوزه بسیج شهرداری، فرمانده گردان بیت‌المقدس، فرمانده‌هان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ویژگی‌های شهدا را می‌توان به بحث  معنویت، استقامت، شجاعت، بزرگواری و گذشت در جبهه حق علیه باطل، بی‌اعتنایی رزمندگان به دنیا و شهادت طلبی اشاره کرد.

وی گفت: امید است ما و نسل بعد از ما بتواند یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه دارد و این امر جز با  عمل و کار خالصانه برای خداوند متعال میسر نیست.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر با اشاره به جمله‌ای از مقام معظم رهبری، تاکید کرد: بسیج عبارتست از مجموعه‌ای که در آن پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به‌کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور جمع شده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند، «جهاد تبیین» را یک فریضه عنوان کرد.

به گزارش بسیج، در ادامه برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر این سازمان، و در راستای رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۳ در این ایام، طرح دفاع از مقر ادارات و کارخانجات و اماکن حساس با حضور معاون فرمانداری‌، مسئول عملیات سپاه ناحیه و حوزه اداری کارگری و اصناف در سطح ادارات و اماکن حساس کارخانجات برگزار شد.

در داراب هم همزمان با 19 بهمن 1401 و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، رزمايش خود حفاظتی ادارات  و نهادهای این شهرستان برگزار و توسط تعداد شش تیم سه نفره متشکل از نمایندگان سپاه و فراجا و فرمانداری از چگونگی و اجرای رزمايش نظارت و بازرسی به عمل آمده است.

در شهرستان سپیدان هم به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها، برنامه میزخدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور محمد رضایی فرماندار سپیدان، بخشداران تابعه و جمعی از مسئولین در محل مصلی نماز جمعه شهر اردکان برپا شد.

فرماندار سپیدان در حاشیه این برنامه، برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی موثر در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و اظهار داشت: کار و خدمت جهادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه ما مسئولان و مدیران باید در شهرستان برای این منظور تلاش مضاعفی داشته باشیم.

محمد رضایی ادامه داد: خدمت بی‌منت به مردم و حل مشکلات آنان باید به یک عادت و رفتار دائمی همه مسئولین تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپیدان افزود: امیدواریم با این اقدام بتوانیم هر چه بیشتر رضایت شهروندان را جلب نماییم و پس از بیان مطالبات و مشکلات شهروندان، در راستای مرتفع کردن آن گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار