سردار حزنی در گفتگو با بسیج:

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

ساری-سردار حزنی با اشاره به اینکه عشایر بهترین سربازان اقتصاد مقاومتی هستند ،گفت: عشایر با کمترین امکانات و تجهیزات ،بهترین عملکرد را در مسئله اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۶۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ایام الله دهه فجر، همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا ، سرهنگ سعیدی  مسئول سازمان بسیج عشایر کشور ، دکتر کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون عشایر مجلس ، دکتر بابایی کارنامی  نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نیز عشایر غیور خطه علوی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

سردار حزنی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به اینکه عشایر بهترین سربازان اقتصاد مقاومتی هستند ،گفت: عشایر با کمترین امکانات و تجهیزات ،بهترین عملکرد را در مسئله اقتصاد مقاومتی دارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تصریح بر اینکه عشایر نقش مهمی دراقتصاد مقاومتی دارند، افزود: این همایش موجب آشنایی مسئولین  پشت میز نشین با عشایر می شود و  ارتباط عشایر را با مسئولین را مستحکم تر می کند.

سردار حزنی در ادامه با اشاره به رفع مشکلات عشایر گفت: عشایر سختکوشی قابل توجهی در اقتصاد مقاومتی دارند و در تلاش هستیم تا مشکل آنان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار