جشن بزرگ انقلاب کبیر اسلامی در شهرستان سرخه برگزار شد

به مناسب یوم الله فرخنده 22 بهمن ویژه برنامه جشن بزرگ انقلاب به همت کمیته امداد شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و هئیت ورزش های همگانی شهرستان جشنی شاد با حضور مسئولین و ولی نعمتان تحت حمایت در محل سال باران برگزار شد.

در این مراسم حجت اسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این برنامه اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت از نیازمندان در صدر برنامه ها قرار گرفت و کمیته امداد با صدور فرمان امام خمینی (ره) در روز چهاردهم اسفند 1357، درست 22 روز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تشکیل شد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب نیز درباره لزوم توجه به محرومان و کمیته امداد می فرماید: «این آن راهی است که امیرالمؤمنین (ع) پیمودند، راهی است که امام خمینی (ره) رهبر عظیم الشأن این انقلاب، آن را از حضرت علی (ع) درس گرفت و پیش پای ما گذاشت. باید در آن راه حرکت کنیم»

لازم به ذکر است اجرای نماهنگ های زیبا از سوی گروه سرود اسوه، برگزاری مسابقه برای نونهالان، اهدای تبلت به دانش آموزان برتر مسابقه نقاشی و اجرای طنز از سوی گروه هنری فضایی شاد و خاطره انگیزی برای حاضران رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار